Huge Haul

Szombaton nagy bevásárló körútra indultam, és sok mindent zsákmányoltam is :). A túra előtt még beültünk a Choxolat-ba, ami egy kis gyöngyszem a deák térnél. Maga a csokizó apró, de annál otthonosabb, a pincérlányok pedig nagyon kedvesek. A nevéhez hűen itt tényleg minden csak a csokiról szól :). Finom bonbonok, rengeteg forró csoki, gőzölgő kávé, minden mi szemszájnak ingere :). Szóval aki tényleg szereti az igazi finom csokit, annak muszáj ellátogatnia ide :) Aki már volt itt, vagy esetleg rendszeresen jár ide, írja meg az élményeit, na meg persze a kedvenc csokiját :) Aki pedig még nem, az menjen el és utána írjon :) Szóval a zsákmányolt dolgok :)


Már régóta vágytam egy ilyen ballon kabátra és külön megörültem, hogy találtam ilyen szép tengerész kéket :) - Orsay

Ezt a kendőt pedig kimondottan a kabáthoz vettem, nagyon megtetszett a virágos pöttyös minta benne :) - H&M

Kozmetikai-smink részleg

Catrice korrektor paletta

Essence metallic tus - techno girl

Ahogy láthatják, nem túl erőteljes a színe, de 300 ft-t megért.
Már nagyon nagy szükségem volt krémekre. Végre megtaláltam az én furcsoa bőrömnek megfelelő arckrémet. Mert kombinált és hiperérzékeny a bőröm, na erre varrjatok gombot :) A la roche toleraine krémje pedig pont erre problémára nyújt megoldást. Az arctejet kaptam hozzá ajándékba :). A baume ap krém pedig az ekcémámra kellet, ehhez pedig egy tusfürdő járt ajándékba
Balról jobbra: toleraine arckrém, ugyan ebből arctej, lipikar syndet, lipikar baume AP
Catrice pirosító ecset - elsőre nekem nagyon tetszik, finom puha :)
Ha valamelyik termékről szeretnétek többet megtudni, akkor írjátok meg és csinálok róla egy külön bejegyzést :). Legyetek jók :)

10 megjegyzés:

  1. Zsófi írta...:

    jól néz ki a kabát nagyon, én is kerestem ilyesmit, csak feketét, de már feladtam:D

  1. Zsófi írta...:

    jah meg világoszöldet. most jut eszembe. azt kerestem igazán nagyon, de nem találtam egyáltalán olyat, amilyet szeretnék:S

  1. SophiEl írta...:

    örülnék, ha csinálnál tesztet a Catrice korrektorról, már többet is olvastam róla, de 1el több még jobb lenne :)
    Köszi!

  1. Bunny írta...:

    Ebből a kabátból rengeteg szín van :) Van: fekete, szürke, kék, barna, zöld, rózsaszín, korall piros. Nézz be az Orsaybe :)

  1. Bunny írta...:

    Oké, ha lesz időm akkor videó is lehet belőle :)

  1. csoszi írta...:

    Imádom az Aztékot, de sajnos max évente egyszer jutok el oda:( Legutóbb kipróbáltuk a wasabis bonbont, nagyon jó volt:)

  1. Névtelen írta...:

    Ezt a kabátot én is kifigyeltem, mikor kirakták pár hete. De nekem a legkisebb is elég furán állt rajtam. A szabása miatt lógott egy-két helyen. De egyébként szerintem is nagyon szép, főleg amilyen színekben van.
    De azért is írok, hogy az ecsetről majd írj egy kicsit, légyszí. Gondolom ugyanolyan, mint az essence-féle, csak más a csomagolása, nem? Már régóta keresem, hátha valaki megveszi ezt az ecsetet, és véleményezi:) Köszi előre is!;)

  1. Mesti írta...:

    Szia!
    Érdekelne a kendő/sál. Melyik H&Mben vetted és mennyiért ha nem vagyok indiszkrét? :) Mert én múlt hétvégén hihetetlen mennyiségű boltot végigjártam egy ilyet keresve, H&Met is beleértve... de akkor még nem volt ilyen, csak a tinirészlegen sötét alapon virágos, és kénytelen voltam beérni vele. Szóval érdekelne, mégis honnan jött ez a szépség :)

  1. Bunny írta...:

    Csoszi: Én a kecskesajtosat és a paradicsomos balzsameceteset, isteni volt mindkettő meg ittam mellé, málnás rózsaborsos forró csokit, pink habbal :) Szerdán újra megyek :)
    Névtelen: írok róla persze külön is :)
    Mesti: Budapesti Árkád H&M-be vettem 2450 ft volt asszem. De ha ott nincs akkor a váci utcaiba biztos van. Három emeletes mozgólépcsővel :)

  1. Viruu. írta...:

    Szia!
    Tőlem is kaptál egy díjat:)
    Részletek:
    http://babaablogja.blogspot.com/2011/02/dijat-kaptam.html

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops