Ricinusolaj hajpakolás

Hajnövesztéssel kapcsolatban írtam nektek, hogy hetente egyszer fel teszem ezt a pakolás a hajamra és arra gondoltam, hogy sokatoknak segítségére lehet ez a cikk.

Alapvetően azt mondják, hogy a ricinusolajtól fokozódik a haj/szempilla/szemöldök növekedés, amit igazából nem tartok valós állításnak, annyiban igaz, a haj esetén, hogy mivel táplálja a hajszálakat, nem hagyja ki száradni és töredezni ezáltal segíthet abban, hogy a haj nőjön. De ne gondolja senki, hogy ettől majd Aranyhaj méretű copfja lesz 1 hónapon belül :) Fontos, hogy ez az olaj hashajtóként is funkciónál, éppen ezért a hazai patikákban nem adnak ki nagyobb mennyiséget, 30 g-nál többet nem kaptam egyszerre, pedig mondtam, hogy hajra kell....

Amire szükséged lesz 1 adaghoz:
  • 1 teáskanál ricinusolaj 
  • 1 tojás sárgája
  • Kevés olivaolaj
  • Diónyi élesztő
  • 1 tk joghurt

A hozzávalókat csak össze kell keverni egy tálkába, és mintha festenénk a hajunkat, a hajtövektől kezdve egy ecsettel felvisszük.  Majd jól belemasszírozzuk, és folpackkal többször körbe tekerjük a hajunkat. Itt opcionálisan vagy törölközött csavarunk köré, vagy a fejünkre húzunk egy régi sapkát. Általában egy órát szoktam rajta hagyni, de valaki ebben is alszik.



Hatóidő leteltét követően, mossuk meg a hajunkat legalább kétszer, ügyelve arra, hogy minden maradványt kimosunk belőle, mert ha nem sikerül akkor olajos, zsíros lehet a hajunk. 

5 megjegyzés:

  1. Hátén 2decit kértem a patikába és ki is adták szó nélkül :D
    Én szimplán önmagában kenem fel, szerintem úgy hatásosabb :] Pont tegnap 3 órát volt a fejemen.

  1. Kittiie írta...:

    Én is szimplán önmagában szoktam a hajamra kenni, néha tojást is teszek mellé. Szerintem hatásos, bár azt vettem észre, hogy szívja a festéket.

  1. chaton írta...:

    Köszi a "receptet"! :) Eddig háromszor volt a hajamon, és tényleg hatásos! Van benne valami, hogy világostítja a hajat, mert a barátnöm megjegyezte, hogy olyan mintha szökitettem volna a hajamat, vagy festettem volna, mert egy-két árnyalattal világossabb lett! De nálam ez csak pozitivum :)

  1. rainbow írta...:

    szerintem is nagyszeru a ricinus !!!! tobbszor egy heten hasznalom,en is tisztan es a hatas elmaradhatatlan ! probaljatok ki batran

  1. B írta...:

    Nagyon jó ez a recept, biztosan kipróbálom! :) Viszont azt az állításod megcáfolnám, hogy nem fokozódik a szempilla/haj/szemöldök növekedése, mert én mindre szoktak használni, a szempillám dúsabb és hosszabb, amióta használom s a szemöldököm is (ami egyébként elég ritkának tűnt...)! Persze nyilván mindenkinek a szervezete másképp reagál rá, de nekem bevált. :) És körömápolóként is csak ajánlani tudom mindenkinek a ricinust, eszméletlen erősek lettek a körmeim tőle, továbbá a körömágybőröm is csodaszép! :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops