A legeslegelső

Ez a nap is elérkezett, hogy megírjam és elkezdjem életem legelső smink blogát. Nagyon remélem, hogy mindenkinek annyira fog tetszeni, mint amennyire én szeretek sminkelni :). Talán egy pár szót rólam: 
Dinesz Klaudiának hívnak, 20 vagyok. A Harsányi János Főiskolára járok, első évesként turizmus szakra, vagy csak ahogy mikroökonómia tanárom mondja, turisták vagyunk :). Budapest mellett élek. Már nagyon pici korom óta érdekelt a sminkelés, a divat, de úgy igazán csak pár éve foglalkozom vele kicsit komolyabban. Mindig Anyukám a "próbababa, akin kiélhetem magam :). A sminkelés mellett, a főzés a másik szenvedélyem, így gondoltam, smink posztok mellett lesz egy pár főzéssel kapcsoltban is :). Kicsit furának hangozhat a kettő együtt, de remélem tetszeni fog :).
Legyetek nagyon jók :).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops