Vélemény - Bourjois

Sziasztok Drágáim :)
El se hiszem hogy már 10 követőm van, nagyon köszönöm nekik tényleg :). Mára egy termék tesztet gondoltam, még hozzá egy körömlakkot. Bourjois körömlakkokat, meg egyáltalán ilyen márkájú termékek tesztjét még nem nagyon olvastam. Gondoltam, itt az ideje, mert szerintem nagyon jó termékekről van szó :). Szóval a körömlakk, nagyon rég óta kerestem ilyen sötét meggypiros színt. Nagyon szeretem az ecsetét, mert jó hosszú, és szépen elterül a körmön. Egy rétegben is elég jól fed, de szerintem szebb, ha 2 rétegben van felkenve, teltebb lesz a színe. Alapozó lakkot mindenképpen, tegyetek alá, mert sötét és meg piros is, fogja a körmöt. Tartóssága nekem nagyon bejött, ugyan hét nap van ráírva,  de inkább egyezzünk ki egy  4-5 napban. Szép fénye van, vizesen csillog. Egyetlen hibája van, de szerintem mert sötét a lakk, hogy nagyon sokáig szárad meg, tényleg keményre. Volt belőle nekem egy világos tejcsoki, az viszont nagyon gyorsan száradt. 


Végeredményben nekem 10/8, de csak a száradás miatt.

Szoktatok, Bourjois termékeket használni? Ha igen mit? Beváltak?

Legyetek jók !:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops