20 tag

Úgy látom, rajtam kívül már mindenki kitöltötte ezt a kérdőívet, én se maradjak ki belőle :). Körmöt lakkozok éppen, Katie-nél láttam egy szépséges mintát, holnap képek, meg belinkelem, csak most nem nagyon akarok hadonászni. Barátom mondta, hogy mikor egy nő körme meg nem szárad, védtelen :D. Na szóval körömszárogatás és jöjjön a kérdéskör:

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?

Nagyon feledékeny vagyok, mindent itthon hagyok általában, de talán a mobil és pénztárca. Külön sminkes kütyüket nem szoktam magammal vinni.

2. Kedvenc sminkmárkád?

Nagyon megszerettem a Maxfactort (alapozó), Beyu-ból a szemhéjfestékeket, Bourjois-ból a lakkokat.  Mostanában pedig nagy kedvencem lett a Catrice :)

3. Kedvenc virágod?

Csillag Nárcisz, kiskoromban volt egy mese amiben egy kislány volt, varázsereje volt, ami a nárciszában rejlett. Talán azóta imádom :)

4. Kedvenc ruhabolt?

Orsay, H&M, nagyon szeretem őket mert nincsenek elméretezve, divatosak és nem drágák.

5. Kedvenc parfüm?
Mindig változik, hogy éppen mi a kedvenc. Most Calvin Klein Beauty

6. Magassarkú vagy lapos?
Alapvetően nem vagyok magas, párom mindig pindurnak hív :). Szóval magassarkú, de a hétköznapokban vagyok annyira kényelmes és rohanós, hogy inkább vagy lapos, vagy picit magas.

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?
Mindig jó tanuló voltam.

8. Kedvenc színed?

Padlizsánlila, sötét meleg kék, loncvirág rózsaszín

9. Szoktál inni energiaitalt?

Nem szeretem az ízét, szóval soha.

10. Szereted a gyümölcsleveket?
 
Nagyon szeretem őket, főleg a barackot és a narancsot. Nyáron pedig a fincsi piros bogyós turmixok :)

11. Szeretsz úszni?
Vízben imádok lenni, de nekem a 32 fokos élménymedencébe punnyadás, néha kievickélés a büféhez, kimeríti az úszás fogalmát :).
12. Villával eszed a sült krumplit?

Kézzel, mekiben pedig a fagyival :D

13. Mi a kedvenc hidratálód?

La Roche Posay - Toleraine, nagyon jó kis krém érzékeny és kombinált bőrre. 

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
 
Persze, szeretnék családot, de most a diploma a cél.

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

Eléggé

16. Érdekel a szellemvadászat?

Nem

17. Van valami fóbiád?
 
Utálom a pókokat, kígyókat, minden ami csúszik mászik, brekeg. Meg kitudnak kergetni a világból egy csirke lábbal :D

18. Rágod a körmeidet?
Soha

19. Volt már halál közeli élményed?
Nem

20. Kávézol?

Számomra a kávézás szent dolog. Azért, hogy  ledobjak reggel ébresztőként, egy nem túl jó, esetleg 3:1-t nem iszom kávét. De ha a barátaimmal beülünk egy kávézóba, ahol fincsi mindenféle ízű, kinézetű kávé különlegességet kínálnak, akkor iszom egyet.  De ha már választhatok, akkor inkább forró csoki a choxolatból :)

Úgy tűnik a körmöm is megszáradt már :). Ti meg nyugodtan írjátok meg az egyes kérdésekről, a saját válaszaitok, véleményeteket, bármit :). Legyetek jók :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops