Csipke smink

Örömmel jelentem, a következő videó már útban van, és hogy addig is ne unatkozzatok, ma netezés közben ráakadtam egy nagyon érdekes sminkelési technikára, aminek az a lényege, hogy csipke anyag segítségével, olyan mintát fessünk az arcunkra. Nem tudom eldönteni, hogy tetszik e, de mindenképpen érdekes. Itt van néhány kép róla és találtam is egy videót is.


Forrás: http://sminkblog.freeblog.hu/files/36w.jpg
Forrás: http://pctrs.network.hu/clubpicture/2/4/_/csipke_204563_70139.jpg

Nektek, hogy tetszik? Kipróbálnátok?

2 megjegyzés:

  1. - írta...:

    Szia!

    Nekem bejön, kérdés, hogy milyen alkalomra lehet ezt viselni. :-)
    Alice

  1. Bunny írta...:

    Én végül is eltudnám képzelni, farsangon mindenképpen, de aki bevállalósabb, az pedig buliba, de persze nem ezt a fél maszk csipke mintát, hanem csak a szeme mellé vagy ilyenek :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops