Kiselőadás +MakeupPláza vélemény

Ma egyik órán, kiselőadást, kellett tartanom, mi választhattuk meg a témát, én meg arra gondoltam, hogy, miért is ne lehetne ez a téma a smink :). Tudni kell, hogy azért nálunk nem túl sok a fiú, de azért remélem nekik is tetszett :). Képek, meg termék mutogatás, helyett, egyik barátnőmet Kingát, kértem fel arra, hogy legyen a modellem. De nem akartam klasszikus, sima sminket csinálni, főleg nem barnás-feketét, hanem inkább a színekhez nyúltam. Narancs-kék kombináció lett a nyerő, sokat őrlődtem rajta vajon jól fog e neki állni, de szerintem nagyon jó lett :) A másik dolog, pedig hogy hétvégén, a makeup plázából, megrendeltem, az első 88's palettámat, keddre írták, hogy megérkezik. Nagyon nagyon vártam, mikor is a webáruháztól felhívott egy nő, hogy "véletlen" a rendszerük az én csomagomat nem, de egy ugyanolyan (!) felhasználó nevű emberkének kiküldte és hogy majd csak csütörtökön jön.... Ez egy nagyon nagy fekete pont a részemről nekik, de ha meglepnek valami kis ajándékkal, megenyhülhetek.... :) Szóval beszéljenek a képek, sajnos a képek ismét nem hozzák ki a smink igazi színét, meg telefonnal is készültek, de remélem azért tetszeni fog nektek :).


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops