Szépség házilag - Kakaós szájfény&Szemhéjalapozó

Ma két olyan házilag elkészíthető szépség termékről írnék nektek, amiket nagyon nagyon megszerettem :).
Az első egy házi szájfény&ajakápoló és nem mellesleg csokis, nyammi :) Dorka egyik videójában láttam, és próba cseresznye alapon megcsináltam. Hála isten kellemesen csalódtam benne, finom kakaós illatú, nagyon jól hidratál egész nap, nem kell negyvenszer utána kenni és rendkívül gazdaságos :). Mielőtt megcsináltam volna ezt, la roce posay ajakápolóját használtam, ami 2000! ft volt, kész rablás volt. De komolyan mondom az én házi ajakápolóm sokkal de sokkal jobb, most már bánom, hogy akkor megvettem. Az ajakápolót, nagyon egyszerű elkészíteni: 

Kakaóport összekeverünk egy kis tégelybe vazelinnal
A házi szemhéjalapozóval nagyon szkeptikus voltam, de annyira csalódtam az Art Deco szemhéjalapjában, hogy muszáj voltam kipróbálni. Addig nem is akartam írni róla, amíg le nem tesztelem a tartósságát, meg hogy mennyire élénkíti fel a színeket, de ma reggel használtam. Meg kell mondjam, hogy ebben is nagyon pozitívan kellett, hogy csalódjak. Nagyon szépen kijött a szemhéjpúder tónusa és tartós is volt. Engem mindenképpen meggyőzött. Szerettem volna, erről egy kis videót csinálni, de sajnos nem nagyon van most időm rá, de a youtube-n ezer megy egy ilyen videó van. Ezt is nagyon egyszerűen el lehet készíteni, de aki nem tud esetleg angolul, annak pedig le írom, hogy hogy kell készíteni :)


  • 4 dologra van szükség: Alapozó vagy korrektor, valamilyen hidratálókrém vagy testátpoló (én tettem még bele egy picike vazelint is), egy kis tégely,műanyag kés ( én fogpiszkát használtam)
  • A kis tégelyünket, félig megtöltjük a hidratálóval, majd teszünk bele alapozót vagy korrektor, neki nem volt elég sűrű így tett bele valami sűrűbb hidratálót, én vazelint tettem helyette.
  • Ezt a kotyvalékot egy kis eszközzel (fogpiszka, műanyag evőeszköz, stb) összekeverjük. Az a lényeg szerintem, hogy olyan állagot érjetek el, mint  egy hígabb nutellának. Ha egy picit kentek, a kézfejetekre és ha szépen eltudjátok dolgozni, nem lesz benne csík, akkor jó.
Az enyém így néz ki: 
 Remélem megfogjátok csinálni, mindkettőt, és legalább annyira fogjátok szeretni őket, mint én :) Tényleg, nektek szemhéjalap közül melyik vált be? Melyik a kedvenc ajakápolótok?  Legyetek jók :)


9 megjegyzés:

  1. Zsófi írta...:

    nekem van artdeco, nyx és egy alverde szemhéjalapozóm. az alverde nem vmi szuper, nem is használom már. az artdecot nem tudom, eddig bírta, amit elvártam tőle, de azért a nyxhez előbb nyúlok. ajakápolóból pedig carmex most, de olvastam pont tegnap vmi másikról. meg is keresem.

    http://lovetheheels.blogspot.com/2011/03/ami-nelkul-nem-indulok-el-sehova.html

    szóval erről, és úgy érzem egy próbát megér a dolog.:)

    ezt a kakaós vazelines dolgot tuti kipróbálom. jó kis post volt!:)

  1. Castia írta...:

    Nekem bevált az ArtDeco, csak éppen beszáradt. Épp most rendeltem két másik félét, az egyiket ma kaptam meg és kezdtem el tesztelni (elf mineral eyeshadow primer), a másikat még várom (az is elf, eyelid primer, még nem tudom mi a különbség köztük az árukon kívül). Mindenesetre ezt a csináld magad-félét is ki fogom próbálni, köszi a tippet!

  1. Fanni írta...:

    Nekem mac paintpotom van, soha semmi gond nem volt még vele, sőt, a szemem alá is ezt használom, mert eltünteti a karikáimat...ami nagyon érdekel, az a NYX HD primer, de egyenlőre nem tudok rendelni...

  1. Dorka videóját be tudnád linkelni? Nem találom sehol :$

    Köszi, N.

  1. Bunny írta...:

    http://dorkasminkel.blogspot.com/2010/09/o-az-csodalatos-vazelin.html

  1. Nagyon szépen köszönöm! :]

    N.

  1. Bunny írta...:

    Szívesen :) Sok érdekes dologra használja Dorka a vazelint :)

  1. semmi írta...:

    sziaa.az a kérdés merült fel bennem, hogy a vazelin nem káros hogyha véletlenül netán lenyalom?
    :)

  1. Bunny írta...:

    Nem hiszem,hogy bármilyen problémát is okozna! :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops