2011 napszemüveg trendjei :)

Ugyan nem vagyok divat blogger, és nem is szeretnék ki mondottan csak az lenni, mert annyira nem értek hozzá, mint mások. De gondoltam megosztom veletek az idei napszemcsi trendeket, ezáltal kicsit jobban megismerhettek engem és az ízlésem :)  Idén több trend közül is választhatunk, ízlésünk, pénztárcánk és arcformánk szerint :)

1. Aviátor avagy pilóta szemüveg
Az első ilyen szemüveget 1930-ban dobta piacra a Ray Ban márka, nevéből adóadóan pilótáknak tervezték. De hamar mindenki kedvence lett. Most már több éve hódít nálunk is, személy szerint nekem nagyon tetszik, de nem az én stílusom :)



Ptomod - 3190 huf
Mango - 6590 huf
2. Cat-eye = Cica szem miáuuuuu :)
50's években volt divat, de a divatházak, újra cica szemet öltöttek :)
Mango - 6595 huf

H&M - 1990 huf
Mango 6595 huf
3. Állatminták 
Ahogy a ruhákban is, a napszemüvegben is megjelennek az állatbőr minták.
Mango - 8895 huf
Mango - 7995
H&M - 1790 huf

4. John Lennon stílus
Szerintem, nem kell senkinek bemutatnom John Lennont meg az ő szemüvegét. Most idén ez ismét divat lesz.
Mango - 6595 huf


5. Színes csodák
Örömmel látom, hogy a fekete és a barna mellett, azért idén is hódítanak a színes napszemüvegek, főleg műanyagból :)
Ray Ban

D&G

 
Calvin Klein
H&M - 6.95

Az enyém:
Pár hete vettem ezt a szemüveget a Bijou Brigitte-ben  a tokot pedig a SIX-be :)





2 megjegyzés:

  1. Viktória írta...:

    a tiéd és a pilóta napszemüvegek a legszebbeks zerintem itt ezen a listán. egy pilótát nekem is be kell szereznem, csak valahogy nem találtam oylat ami jól áll. de eprsze ez nem a szemüvegek hibája, hanem a fejemé :D


    viktoriasstyle.blogspot.com

  1. Bunny írta...:

    Köszi, én is vagy két óráig válogattam a bijouba :) Biztonságis bácsi már elég furán bámult rám, azt hitte hülye vagyok :D De aztán végül is megtaláltam ezt :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops