Kérésre- Christina Aquilera díva smink

Végre sikerült feltennem a legújabb videót, amivel elég sokat szenvedtem, de nem baj :). Sajnos ma viszont arra ébredtem, hogy totálisan bedagadt a jobb szemem, szóval nem tudom mikor lesz megint sminkes poszt vagy videó :(:(:(





Használt termékek:
  • Max factor long lasting alapozó - 02
  • Manhattan mineral loose powder
  • Catrice korrektor paletta
  • Essence zselés tus - fekete
  • Astor fehér szemceruza
  • 88-s paletta - matt szatén
  • Essence blossom etc - multicolor púder
  • Manhattan mono szemhéjpúder - Champaigne
  • Maybelline volume express szemfesték
  • Maybelline long lasting lip liner szájceruza - Red
  • Suhada pinkpiros szájfény
Legyetek jók :)

8 megjegyzés:

  1. Névtelen írta...:

    Nagyon szép lett a smink..Ha megengedsz egy észrevételt, nekem néha a fények miatt zavaró a videó, mert nem látszanak a szinek rendesen a hol erősebb, hol sötétebb fény miatt...Lehet, hogy ez csak nekem okoz egy kis gondot, akkor elnézést..Amúgy tényleg nagyon szép lett a smink ls szeretem a blogodat...

  1. Bunny írta...:

    Sajnos tudom, de megpróbálok mindig úgy helyezkedni, hogy ne legyen így, de sajnos rengeteg ablakunk van, de állványom meg még nincs sajnos, de azon vagyok h megoldjam :) Örülök, hogy tetszik a smink :)

  1. kulturmosoly írta...:

    milyen szépek a szempilláid :)
    ez a nincs elég fény dolog tényleg kicsit zavaró, de ettől még élvezhető a videó:)

  1. Bunny írta...:

    Köszi, tényleg most már muszáj valamit tennem ellene :(

  1. Viktória írta...:

    wow ez tök jó lett. tényleg Christinás :)
    Jobbulást! Remélen nem marad így a szemed sokáig. Allergia?

  1. Bunny írta...:

    Én is nagyon remélem, fogalmam sincs mi ez, úgy keltem, hogy a felső szempillasoromban fel van dagadva a szemem, de nem kizárt h az mindenre allergiás vagyok :)

  1. Unknown írta...:

    Lehet,h egy szempillád töve gyulladt be, nekem is volt már ilyen:/ Pl. festéktől... én ilyenkor nem festem,és magától elmúlik jó esetben 1nap alatt. Persze más is lehet:D
    A smink meg nagyon glámúr:)

  1. Bunny írta...:

    Én is valami ilyesmire gyanakszom, de hála isten már nem olyan durva, mint reggel, de akkor nagyon megijedtem, nem láttam ki a fejemből :(. Örülök, hogy tetszik, bár élőbe még durvább volt :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops