2. nap kedvenc táska

A második nap a kedvenc táskáké, így kettőt hoztam el, egyet ami van és egyet amit szeretnék. Azzal kezdeném amit szeretnék. Ez egy tamaris táska, nagyon tetszenek a fagyi színei, hogy ilyen nyárias és nem rég vettem egy homok és karamella színű telitalpú szandált, amihez nagyon passzolna. Szandálból is nagyon szerettem a tamarist, de mióta az aréna plázában kifogtam egy felettébb paraszt eladót (akiket azért fizetnek, hogy kedvesek és segítőkészek legyen) azóta nem igazán voltam bent. De mikor megláttam a honlapján , ezt a szépséget, szerelem volt első látásra :)
A másik táska akkor legyen a saját kedvencem, ez sötét málna, fukszia színű nyári táska, amit vállon átvetve lehet hordani és egy egyszerű basic szettet szerintem nagyon feldob. A bijou brigitte-be vettem, az árára pontosan nem emlékszem.
Nektek mi most a kedvenc táskátok? Vagy kinéztetek esetleg egy nagyon drágát, ami után sóvárogtok?:)

2 megjegyzés:

  1. Biu írta...:

    A Tamarisos táska gyönyörű *-*, nekem is pont mára jutott a kedvenc táskás nap :D. Amúgy az én kedvemet is úgy el tudják venni a paraszt eladók, még akkor is ha előtte szerettem odajárni. Megértem, hogy vannak az embernek rossz napjai, de basszus azért fizetik őket hogy segítsenek... na mindegy, szóval ezt átérzem :D.

  1. Bunny írta...:

    De tényleg szörnyű dolog ám ami megy néha a boltokba, én is dolgoztam eladóként, és úgy vártam a vásárlókat mint a messiást, hogy ne unatkozzak egész nap, mert a 8 órás munka idő nagyon is hosszú. Meg szerintem a tamaris nem az olcsóbb kategória megválogathatná az eladóit...

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops