Enter Wonderland zsákmány

Tegnap eu vizsgán után beszabadultam barátnőmmel a Rossmannba, hogy kifosszam a catrice állványt :). Több helyen olvastam hogy a wonderland kollekció minden darabját 299 ft-re árazták le. Mondjuk úgy ilyen téren nem vagyok túl mázlista, mindig később érek oda és már ki van fosztva minden nekem meg csak a selejt maradt, de most másképp volt. Tele volt és mindenből volt amit akartam venni, úgy hogy most jó ideig lesz miről írnom
Metalic eyeliner - Miracle Clouds

Ultimate körömlakk - Green Card

Absolute eye color duo - Miracle Heaven

Sparkling lipgloss- Pink Show

Sparkling lipgloss - Alice's Hatter

Highlighter - Fairy Dust
Miről szeretnétek először tesztet?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops