FOTD - Barack&Lime

A mai sminkemet, egy nagyon régi L'oreal-os palettával készítettem. Eddig, valahogy nem igazán használtam, mindig volt valami más, ami éppen jobban tetszett, de most eljött az ő ideje is :) Ez a palettasorozat a szemszínekhez igazította a bele levő három kis szemfestéket amiből, többféle sminket el lehet készíteni az alkalomtól függően. Én most ebből egy tavaszi nappali sminket csináltam, főleg a két világosabbat használtam, és egy kis sötétet satíroztam a mélyítővonalba. Akinek már elkezdődött a vizsga időszak annak egy kalappal és kitartást kívánok :) Én ma Makróökonómiából vizsgázom :)Legyetek jók :)



Használt termékek:
Arc:
Manhattan Bronzing Powder, Manhattan Loosing Matt powder - 2, Beyu blush 120. Max Factor Experience - 50
 Szemek:
Loreal Color Appeal Trio Pro - Green eyes

Catrice korrektor paletta, bourjois khöl and contour eye pencil - Vert Expressif
 Ajak:
Astor Soft Sensation lipstick - 103

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops