FOTD - Haragos tenger

El se hiszem, hogy végre megjavult a blogspot, nagyon szomorú lettem volna, ha nem tudtam volna ma posztolni :(. De most örüljünk mert működik :) A mai sminket egy régi astor trio paletta ihletett. Nagyon fura mert, míg nem írtam a blogot, szinte szökőévben ( ahol az angol mondja once in a blue moon, pont milyen találó) egyszer ha a kék színhez nyúltam. Azt hittem/talán még mindig hiszem, hogy a zöld szeműeknek nem áll jól ez az igazi kék. De ma úgy döntöttem félre dobom a sztereotípiákat, ledöntöm a falakat és ma kékre pingálom a szemem! A kék mellé jött egy kis fekete is, hogy ne legyen olyan unalmas.


Használt termékek: 
Maxfactor experience alapozó 50s
Beyu wake up stick  korrektor 6s
Astor soft sensation ajakrúzs 103s
88s matt paletta - fekete
Essence zselés tus - fekete
És végül a szépséges kék paletta : Astor trio palette - blue sky
Legyetek jók :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops