NOTD - Catrice Green card

Ne bírtam ki, és belekukkantottam a nyereményjátékos kérdőívbe, ahol eddig sokan írtátok, hogy szeretnétek körmös bejegyzést. Nem szoktam semmi extrát csinálni  a körmeimmel, de ha ezt szeretnétek akkor kreatívkodom egy kicsit :) Már az előző bejegyzésben írtam hogy lecsaptam az enter wonderland kollekció darabjaira és velem jött ez a zöld körömlakk. Nem igazán volt még ilyen színű a körmöm, de be kell valljam  ez nagyon tetszik.A tartósságáról és egyéb paramétereiről, majd a napokban lesz teszt.

Aki még nem jelentkezett a nyereményjátékra az itt megteheti.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops