OOTD - I.

Nagyon meglepődtem, mert nagyon sokan hiányoltátok a ruhás/outfites posztokat, azt gondoltam ilyenekre nem is vagytok kíváncsiak. Nem vagyok divatguru, és nem öltözök a legeslegutolsó divat szerint, általában olyat hordok ami nekem jól áll és jól érzem magam benne. Még bele kell tanulni az ilyen képek elkészítésébe szóval nézzétek még el ezt nekem :) Ma egy basic darabokat tartalmazó szettet hoztam, trikó és farmer kombináció szerintem mindig bejön. Ezt feldobtam egy mű gyémántos nyaklánccal. A fekete szandálomhoz amit én csak domina szandálnak hívok :D párosítottam egy fekete szegecses táskát.

Képen lévő ruha darabok:
  • Broadway pink hagyma szabású top - premier outlet az árára nem emlékszem
  • Levi's denim curve nadrág
  • műgyémánt függőnyaklánc
  • Szegecses fekete táska - butik
  • Fekete fém csatos szandál - cípővásár

1 megjegyzés:

  1. Mííí írta...:

    Nagyon csinos vagy! És a hajad pedig nagyon jól áll! Szép vagy!!!

    http://mindennoknek.blogspot.com/

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops