Szépség Morzsák - Isadora Ocean Drive

Úgy gondoltam elindítok egy új sorozatot és ha nem is napi, de rendszeresebb szépség hírekkel fogok jelentkezni, aminek a neve szépség morzsák lett:). Annak érdekében,hogy frissebb híreket kapjatok, feliratkoztam az összes sminkcég összes hírlevelére :D Az első szépség hír, az Isadora háza tájáról érkezett, még pedig új limitált nyári kollekcióval jelentkeznek. Kék, rózsaszín és narancssárga színekben pompáznak a termékek, a promóción lévő smink is nagyon tetszik. Nekem ez a  kollekció, telitalálat, eltudnám magamat ezeket a színekben képzelni egy forró nyári napon :)A rúzsok szerintem must have-s darabok, nagyon rég kerestem már ilyen szép fukszia színűt :) A NYC-nek van hasonló színű, de az valahogy nem tetszett. Sajnos a parfümnek nem tudom mily az illata, a cégek küldhetnének kis termék mintát :) Tetszik a kollekció? Milyen színeket szerettek nyáron viselni?

Dazzling ocean, Dazzling Aqua, Glamour White

Eyeshadow Quartet
Pearly Ocean, Carribean Green eyeliners
Jelly Kiss - Orange Blossom, Chic Cerise, Rainbow

Jelly Gloss - Raspberry Syrup, Poppy Papaya
Vízálló szempillaspriál - Dúsító

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops