Trendmánia - Füstös szem natur száj

Ennek a rovatnak az lesz a célja, hogy bemutassam nektek 2011 smink trendjeit. Most már évről évre elég színes a kínálat, amit a nagy divatházak bemutatóin láthatunk a modelleken,  Mikor eszembe jutott ez az ötlet, akkor azon kezdtem el gondolkodni, hogy vajon létezik e smink divat vagy csak trendek léteznek? Vagy a harmadik verzió, hogy trendtől, divattól függetlenül mindenki sminkelje magát úgy ahogy szeretné? Mindegy, ezt én nem hiszem, hogy megtudod válaszolni, majd ti :) Az első részben egy örök kedvencet készítettem el nektek, a füstös szemet. Eddig nem igazán szerettem a feketét használni, de valahogy most ahhoz nyúlt a kezem :) Fogadjátok sok szeretettel az én füstös szem verziómat natúr szájjal :)


Belém bújt a dög :D



Legyetek jók és élvezzétek ezt a gyönyörű időt :)

1 megjegyzés:

  1. Sophie írta...:

    Ez nagyon jól áll! Nagyon tetszik az ilyesfajta smink ;)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops