Útikalauz nem csak stopposoknak :)

Még régebben egyik kedves olvasóm kért egy "listát" azokról a helyekről, ahol Pesten szívesen megfordulok, beülök, eszek stb.Talán ezzel engem is kicsit jobban megismertek és hátha nektek is szimpatikus lesz néhány közülük. Tudni kell rólam, hogy ilyen téren ínyenc és kritikus vagyok :) Szerintem azokat a helyeket, amiknek hangulata van és ki tudok kapcsolódni teljesen arra az időre míg ott vagyok.  Ezek a helyek ilyenek:

Ha csokiimádó vagy: Azték Csokizó
Kezdem azzal, hogy hogyan is bukkantam/bukkantunk rá erre a helyre. Talán 3 éve lehetett vagy van az már 4 is, mikor is elmentünk a párommal megnézni az Inka kiállítást, ami nem mellesleg nagyon jó volt, és akkor nyomtak a kezünkbe az azték csokizóval fémjelzett kis cetliket. Csokiimádó lévén, (de meg kell jegyeznem nekem a milka nem csoki, mert csak a reklámja, jó különben nem ér semmit), tudtam nekem el kell látogatnom ide. Egy téli nap volt emlékszem, nehezen is találtunk oda, de végül a csoki illata vezetett el minket :) A hely pici, 10 vendégnél több talán nem is fér el benne, de megéri beülni. Ameddig a szem ellát egy hatalmas táblán, kézzel írva! hirdetik a finomabbnál finomabb dolgokat, de aki még különlegesebbre vágyik, annak minden évszakban külön kedveskednek havi ajánlattal. A berendezés nagyon barátságos, családias, olyan mintha otthon kortyolgatnád az italod, de persze ilyen finomat sehol másutt nem kapsz. A pulthoz közelebb lépve megpillantjuk a kézzel készült bonbonokat, amik között vannak hagyományosak, de olyanoknak, mint én szolgálhatnak másoknak bizarrul hangzó, ámbár isteni kombinációkkal. Az én kedvencem a kecskesajtos bonbon, de ami a szívemet mindig rabul ejti azaz ibolyás krémmel töltött étcsoki :) Egy szó mint száz, aki hangulatos helyre, finom forró/jeges kávéra, csokira bonbonra vágyik és néhány kedves szóra annak itt a helye :) Randi helynek is kiváló :)


Ha farkas éhes vagy és hamburgerre vágysz: New York pizzéria
Erre a helyre is véletlen találtunk rá az egyik netes női magazin szavazta be a top 5 hamburgerezőbe, nem  hiába :). A VI. kerület szívében található, a Kodály köröndtől nem messze. Ez a hely sem mondható nagynak, de tartja a mondás, sok jó ember kis helyen is elfér. A konyha az alsó részen található, maga az étterem pedig felül a galériába, ahová egy csigacsépcsőn keresztül jutunk el. Tele van fiatalokkal, de nem ritka, hogy külföldiek is megfordulnak itt. Az étlap a nevéhez hűen amerikaias, de megfűszerezve egy kis olaszos, latin beütéssel. Az étlapon találunk hamburgereket, wrapeket, olasz-amerikai tésztákat, pizzákat, és amerikai stílusú vastag tésztás pizzákat is. Egyedül talán a desszerteket hanyagolnám, abból ettem már sokkal finomabbat is. Aki esetleg nagy jóbarátok fan, annak  ismerős lehet egy húsgombóc szendvics, Joey hű társa a bajban :) Na ilyet is kaphatsz itt :)

Ha farkas éhes vagy és mexikóira vágysz: Iquana étterem
Mexikói étel+Bunny= (L), azt hiszem ezzel mindent elárultam :). Ez a hely a Szabadságtértől található 5 percre, rendkívül hangulatos nyüzsgő hely, ami papírforma szerint hozza Mexikó forgatagát. Ahogy belépnék, egyből kedves hölgyek fogadnak, akik az asztalunkhoz kísérnek minket, és egyből küldik a pincért aki felveszi a rendelésünket. Rendkívül kedves a kiszolgálás és ha nem vagy tájékozott abban, hogy pl mit rejt a Mole pobablo, akkor készségesen segítenek. A berendezés nagyon autentikus, de a legjobb, hogy nyáron van kiülős része is. Akkor térjünk rá a lényegre az ételre. Széles választékuk van, de nem olyan nagy, hogy a bőség zavarában ne tudj választani. Szerintem jól átgondolt egymáshoz jól kombinálható fogások vannak az étlapon. Az ételek pedig isteniek, egyszerű, tiszta ízük van, amiben a jó alapanyagokat akarják kiemelni nem elnyomni. Az én kedvencem a Quacamole friss torilla chipssel, Csirkés burritó és a csokis brownie, ami egyszerűen isteni! Továbbá nagyon finom koktélokat is kínálnak, a Mojitót érdemes megkóstolni :)
Ha  valami bolondos édességre vágysz: Sugarshop - Andrássy út
A sugarshop egy mesevilág, ahol minden és mindenki csokiból, színes cukorkából és fagyiból van.  Szándékosan írtam mellé, hogy az Andrássy útira gondolok, mert az sokkal jobban tetszett, mint a cukrászda főhadiszállása, Újpesten. Mert itt van külön beülős rész, ahol kedves pincérek vicces ruhába öltözve teljesítik mind a hét kívánságunk. Plusz itt van fagyi, tejberizs, smoothie is, a legutóbbit kóstoljátok meg isteni :) Szigorúan csak barátnős hely, mert a férfiak frászt kapnak egy rózsaszín cukiságtól, ami a helyből árad :) Minden desszert, süti különleges dizájnnal készül, bár sajnos nem mindegyik íze hozza a papírformát, de igaz ők egy picit jobban rámennek a látványra.
Ha finom teára vágysz: Zöld teknős barlangja
Ez az egyik legfinomabb teázó ahol valaha jártam, amely az oktogon és a nyugati tér között található. Ahogy belépünk a helyre egyből egy kedves lány fogad minket, indián jelmezben, aki megmutatja nekünk, hogy hogyan juthatunk el a teázó részre. Egy csigalépcsőn jutunk le a következő szintre és a következőre. A hely nem véletlen kapta a zöld teknős barlangja nevet, mert egy labirintus, én simán eltévedtem volna, ha a párom nincs ott :D. A sima asztalokon kívül, lehet foglalni külön kis helyeket, társaságok részére, amik el vannak szeparálva a nagy közöségtől. A foglaló díja teljesen felhasználható fogyasztásra.  Életemben nem láttam még ennyi teát! Azt hiszem 500-nál elvesztettem a fonalat, kb fél óra volt mire tényleg kiválasztottam, hogy mit kérek :) Berendezés az egyetlen hibája ennek a helynek, mert nekem túlzsúfolt picit, nincs olyan rész ahol ne lenne valamilyen indiános kiegészítő, dísz. Ennek megfelelően indián zene szól.



11 megjegyzés:

  1. Galatea írta...:

    huh..sugarshop az kínzókamra xD
    nagyon jo cuccok vannak

  1. ƒanni írta...:

    a teáhaz az Kozsóé, nem?:D

  1. Bunny írta...:

    Fannalin: Igen az övé, kicsit érződik...8-)

  1. ƒanni írta...:

    nem gondoltam, h még megvan, de jó hangulatúnak tűnik:)

  1. Bunny írta...:

    Az nagyon és tényleg isteniek a teák :)

  1. purpurinum írta...:

    A zöld tekiben volt az első randink a férjemmel! :) Azóta ha Pesten vagyunk, mindig bemegyünk. Imádom azt a helyet! <3

  1. Bunny írta...:

    Dinamo: De tök jó :) örülök, hogy te is szereted melyik a kedvenc teád? :)

  1. petraa. írta...:

    Fuu,de jó kis helyek:))
    Itt ahol lakok itt is van bent a városba egy kávézó/teázó ami nagyon szuper.Télen mikor hideg van barátnőimmel beülünk és iszunk valami jó meleg teát.Nyáron pedig koktélok vannak(még nem kóstoltam őket),illetve jegesteák,valamint fagyikat is lehet kapni,amik iszonyú finomak :))

  1. purpurinum írta...:

    fúú, hát a desszert teák minden mennyiségben, főleg a Mogyorós csoki, de ezek inkább télen. Nyáron a gyümölcsteákat isszuk, azok közül a best a Rubinszem (eper-kiwi-hibiszkusz :P). Egyébként nagyon finom a csokis banánturmix is! <3
    És neked mi ízlett a legjobban? :P

  1. Bunny írta...:

    Majd ha megyünk kipróbálom a rubinszemet mert imádom a hibiszkuszt, Egyiptomban ittam rengeteget hidegen :)Huh hát mi csak egyszer voltunk eddig, de akkor, Indián cherry-t ittam ami ízesített fekete tea (bodza, indián áfonya, kökény és vadcseresznye), finom volt,de legközelebb gyümölcsteát iszom inkább :)

  1. _Mia_ írta...:

    Jaj, köszikösziköszi :P

    A teknőst egyébként már én is ismertem (párom nem igazán egy teázóba-beülős fajta, de ez még neki is tetszett), viszont a többit meg majd végigjárom-végigjárjuk, alkalomadtán :P

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops