Ruha vásár II. rész

Ismét újabb ruhákat szeretnék nektek "eladni", a feltételek igazából nem változtak az előzőhöz képest. Még mindig jó minőségű, nem rongy dolgokat akarok nektek árulni. Ezek az árak nem tartalmazzák a postaköltséget, arról külön csináltam nektek egy táblázatot. Aki Budapesten lakik, természetesen személyes átvételre van lehetőség, megbeszélés alapján. Ha postai úton szeretnél hozzá jutni, akkor előreutalásos módszert követve, te elutalod a bankszámlámra a ruha árát+postaköltséget és én másnap postázom is neked. A csomagot, ha szeretnéd akkor ajánlva adom fel, de miután a csomagot átadtam a magyar postának, én már nem tudok teljes felelősséget vállalni érte. 


Sacred márkájú csípő farmer párhuzamos szárral, "M"- 2500 HUF

Világos combon koptatott vékony cső&csípő farmer "M" - 2500 HUF

Orsay fehér kapri nadrág "36"-s 2000 huf

Sötét kék vékony anyagú cső&csípő farmer  "38"s - 2000

Savval koptatott mintájú szürke cső&normál derekú farmer "38" - 2500 HUF

Görög stílusú hátul megkötős felső "S"/"M" 1000 HUF

1 megjegyzés:

  1. Zsófi írta...:

    Nekem ez az utolsó kék/barna ruha tetszik, csak az zavar be kicsit, hogy azt írod, hogy bokáig ér, de a képen meg annyira nem hosszú, kb. térdig érhet. Fel van hajtva, vagy csak elírtál valamit, vagy én vagyok teljesen béna? :D

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops