TESZT - UBTAN, az indiai nők ősi szépség titka

Ebben a mai bejegyzésben Eszter egyik új "fejlesztésű" pakolásáról írok nektek, ami egyből felkeltette az érdeklődésemet. Már a neve is fura volt, mert soha nem hallottam még az Ubtan-ról. Kezeket fel, aki igen! :D  

Elsőként akkor nézzük is meg, hogy mi az az Ubtan?!  Régen, az indiai esküvők előtt a menyasszony és a vőlegény is, egy hónapokig tartó szépség rituálén vett részt. Aminek legfontosabb részét, az UBTAN adta, amely egy gondosan összeválogatott masszázs por volt. Olajokkal, illóolajokkal, tejjel összekeverve, vitték fel a házasulandók bőrére, 2 naponta. 


Ennek megfelelően Eszter is ebből az ősi  tudásból merített, mert az ő pakolását is illatos, finom indiai fűszerek alkotják legfőképp. Az alábbi összetevőket tartalmazza:
  • Csicseriborsó liszt - Csökkenti a gyulladást, viszketést, égési sérüléseket
  • Kurkuma&Szantálfa - Méregtelenítő hatásúak, fényessé és egészségessé varázsolja a bőrt
  • Görögszéna - Bőrkondicionáló
  • Mustármag - Bőrhibák kezelése, elősegíti a hatóanyagok mélyebb bejutását a bőrbe. 

    Én különlegesebb csomagolásba kaptam a kis mintámat, mert eddig egy felül összenyomós zacskóba volt, de most gusztusos kémcsőbe volt rakva, aminek a tetejét parafa dugóval lehet lezárni. Az első gondolatom, amikor megláttam, hogy milyen jó ajándék lehet belőle. Ennek ellenére két gondom van vele; az első a tárolása, mert ezt ugye nem lehet egyszerűen csak úgy letenni, mert elgurul, eldől stb. A másik problémám pedig az, hogy nagyon nagyon kevés fért bele. Mindössze 2 alkalomra volt elegendő ez a mennyiség, amin meglepődtem, mert a zacskós változat, 5-6 alkalomra volt elegendő.

    Maga a pakolás krémes sárga színű, leginkább a vegetára emlékeztet. Az alapját por képezi, de találhatunk benne, nagyobb fa háncs szerű darabokat, elsőre azt hittem,  hogy fahéj, vagy egy benn ragadt moly lepke :D Az illata nagyon különleges, indiai beütésű, de kimondottan csak a szantálfát nem tudom belőle kiérezni. Az illatában az tetszik, hogy nem erős, túl édes illatú, nem mászik bele az ember orrába.



    A használata, a már megszokott módszeremmel történt, kis tálkában összekevertem egy fakanálnyit, hasonló mennyiségű joghurttal és megtisztított arcbőrre fel is vittem. Majd elkezdődött hatni... Tisztában voltam vele, hogy a mustármag miatt csíp, beindítva a vérkeringést és elősegítve ezzel a hatóanyagok mélyebb bejutását. De ilyen érzésre nem voltam felkészülve :( Tudni kell rólam, hogy a fájdalom küszöböm alacsony, ha fáj valamim inkább veszek be gyógyszert, mint nem. Keserves 10 perc volt mire megszáradt a maszk, alig vártam, hogy lemoshassam. De miután leszedtem a bőrömről minden égő érzés megszűnt a bőröm megnyugodott. 

    Belenézve a tükörbe, nem láttam semmilyen pirosságot, foltot, pedig azt hittem ezek után hogy a fél arcom lángol. A bőröm egyszerűen csodás lett, az összes eddig próbált Eszter pakolás közül ez tette legjobban a dolgát. A pattanásaim eltűntek, a bőröm kisimult és hidratált lett, nem mellesleg tapintásra akár egy baba popsija. 

    Legfőképpen zsíros pattanásos bőrre, vagy olyan hölgyeknek ajánlanám akik már apró ráncokkal küzdenek, vagy a bőrük feszessége már nem a régi. Érzékeny bőrűek és alacsony fájdalom küszöbbel rendelkezőek inkább kerüljék, lesz majd nekik is egy csodás pakolás :)

    Le vonva a konklúziót:
    A csomagolás nagyon tetszett, de a tárolása kicsit macerás. Maga a pakolás hatása tényleg döbbenetes, de a fájdalom miatt nem fogom többször használni. Ez persze nem azt jelenti, hogy egy rossz termék, csak nem az én bőrömre van kitalálva.

    Ha felkeltette az érdeklődésetek ez a pakolás és vásárolni szeretnétek,  ide kattintva, megtehetitek. Mindenképp nézzetek be hozzá, mert egy nagyon jó dologgal bővült Eszter kínálata, mégpedig az ÉNkencékkel. Te magad állíthatod össze, hogy milyen "ízesítésű" pakolást szeretnél, kémcsőbe vagy tégelyes kiszerelésben.

    Fontos: Tesztelésre kaptam ezt a terméket, amely semmilyen formában nem befolyásolta a véleményemet.

    0 megjegyzés:

    Megjegyzés küldése

    Üzemeltető: Blogger.

    Sigma

    Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

    Blog Archive

    Mystat

     
    Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops