UPDATE!!!!!!!!! BlogTv közlemény - Láthattok és hallhattok


UPDATE:
Nagyon fontos ahhoz hogy tudjatok a Blog tv chatjén írni, ahhoz regisztrálni kell a honlapjukon! Amit úgy tudtuk ha rá mentek a http://www.blogtv.com/-ra és rányomtok a sing up gombra, majd kitöltitek az űrlapot , ezután kaptok egy aktiválási e-mailt, amiben lesz egy link katt rá és már kész is! Csak úgy tudtok sajnos írni nekem :(


Nagyon régóta szerettem volna közelebb kerülni az olvasóimhoz, így úgy gondoltam én is tartok egy Blog TV napot :) A lényege ennek annyi, hogy a megadott időpontban ti is meg én is a gép előtt ülünk, azzal a csavarral hogy engem élő egyenes adásban láthattok, hallhattok és a hozzátartozó chaten kérdezhettek is :) Nagyon remélem, hogy minél többen lesztek, mert akkor nem tudom hogy fogom még kitölteni azt a 40 percet amit terveztem :D

Maga az időpont:

Csütörtök - 18:00-18:40ig

IDE Kattintva pedig eljuttok hozzám a Blog Tv-ben!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops