Collection 2000 lasting color rúzs review

Ebben a mai bejegyzésben is egy olyan márkáról lesz szó, amit itthon nem lehet ugyan kapni, de több bloggerinánál láttam hogy a pigmentjeikkel teljesen meg vannak elégedve. Így mikor barátnőm ment ki Angliába, úgy gondoltam kipróbálok ebből a márkából egy rúzst. Napokon át böngésztem a swatchokat, review-kat, de végül a Sugar Plum árnyalatra esett a választásom.

Ez a rúzs a márka hosszan tartó termék családjából egy darab. A színválasztékuk szélesnek mondható, 11 árnyalatból választhatunk. Mit ígér?

  • 15-s fényvédő faktor
  • Egész nap tart
  • Lágy selymes formula
  • Csókálló 

Maga a csomagolás fekete "gagyi" műanyagból készült, a teteje ferdén vágott, amin egy neon pink kör mintát találunk. Pozitívum, hogy le van ragasztózva, így biztosak lehetünk abban, hogy senki nem használta még. Csak sajnos nem a legigényesebb megoldást választották, így ha leszedem róla a biztonsági csomagolást ott marad rajta a ragasztó, amit nagyon nehéz lekapargatni. a rúzs könnyen és biztosan záródik, így utazás kompatibilis. Ha betekerjük teljesen elbújik a csomagolásába, ami szintén egy piros pont. Az alján található egy szín matrica, ami nem igazán adja vissza amit a csomagolás rejt. 





Az illata, igazi "Nagyirúzsszag", cukros édes, nekem már émelyítő. A színe viszont eszméletlen gyönyörű, ilyen színt kerestem már hónapok óta :) Mindig bajba vagyok az erősebb rúzsok kiválasztásnál, mert sose tudom mi áll jól igazán, főleg úgy hogy csak képeket látok róla. De ez...teli találat! Gyönyörűen kiemeli a zöld szemet, mert nem kékes fénye van, hanem inkább bordós lila. Könnyen lehet vele dolgozni, szépen elterül a szájon, a finishét pedig krémes metálnak mondanám. 






De felkenés után jönnek a gondok :(:( Csókálló formulájából adódóan szárítja a számat, de annyira, hogy ilyennel még nem találkoztam. A szívem szakadt meg, mikor fél óra után bele néztem a tükörbe és már bele ült a ráncokba. Gondoltam ha teszek alá Carmexet, akkor majd eltudom kerülni a szárítást, de sajnos nem, így is ugyan annyira rossz, mint nélküle. Szomorú vagyok, de nagyon :(



Összességében, erre mondják, hogy olcsó húsnak híg a leve. A gyönyörű színe ellenére, rendkívül szárít, a gagyi csomagolás csak hab a tortán. A szívem szakad meg a színért, de nem vennék még belőle. Szóval aki lát ilyen színű nem szárító rúzst írja meg! :)

  • Ár: 2,99 Font = Kb. 900 Ft.
  • Beszerezhetőség: Boots és Superdrug, Anglia

Ti ismeritek a Collection 2000 márkát? Mit próbáltatok már ki belőle?

2 megjegyzés:

  1. Kriszti írta...:

    Gyönyörű színe van, nagyon tetszik, de kár hogy ennyire "használhatatlan". :(

  1. Makeupcakes írta...:

    Nagyon tetszik a szemsminked!

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops