Halloween-i buli

Ezt a mai bejegyzést, egy picit a Halloween-nak szentelném. Személy szerint nagyon kedvelem ezt az ünnepet, élvezem a tök faragást, a beöltözést, a finom kakkukfüves-almás töklevest (hmmm nyami :D), de persze ez nem azt jelenti, hogy ezen a napon ne emlékeznék meg azokról a szeretteimről akik már sajnos nincsenek köztünk. Így részt vettem életem első Halloween-i buliján, ahol barátnőimmel és Zs-vel (ez lesz a fedőneve XD) beöltöztünk. Mi csajok inkább vettük csinosra a jelmezt, mint rémisztőre, majd talán jövőre :) Cica voltam, sorba a csajok pedig, ördöglány, iskoláslány, titkárnő, Zs pedig zombie. Mindenki sminkjét én készítettem, Zs-nél nem fogtam magam vissza, nagyon nem :D Gondolhatjátok egy élmény volt végig menni a metrón :D

Zs mint Zombie (nagyobb képért katt rá)

Sebecske :)

B sminkje


P "semmi" angyali sminkje

Az én outfitem

E&B mint titkárnő és ördöglány

A halloween-i csipetcsapat

Ti mennyire ünneplitek a Halloween-t? Szerettek beöltözős buliba járni?

1 megjegyzés:

  1. Vick írta...:

    De jól néztetek ki!!! :))) Jó volt a buli? :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops