Szemöldökfestés házilag videóval

Mióta vörös színű lett a hajam, a fekete szemöldököm már igen csak furán mutatott mellette. Kozmetikushoz nem akartam menni, mert ha be is festi 3 nap után se híre se hamva a festéknek, egyszerűen eltűnik, mindezt majdnem 1000 Ft-ért...így maradtam az otthoni változatnál. Ezzel a videóval, pedig hasonló problémával küzdő nő társaimnak szeretnék segítséget nyújtani :) A videóban elfelejtettem mondani, hogy a festék nem tartalmaz magyar leírást, így ha valakinek bármi kérdése van, nyugodtan forduljon hozzám!



Ez az a festék amit használtam, ide kattintva pedig eléritek a honlapjukat is!

Ilyen sokféle szín kapható :)

Ha rám kattintasz, megnövök!


9 megjegyzés:

  1. Lívia írta...:

    pont most készültem rá:D már megvettem a festéket,csak nem mertem kipróbálni:D de mostmár megcsinálom:D köszi a segítséget:D

  1. Hazamennek írta...:

    En is ezt a termeket hasznalom mar evek ota, nagyon jo minoseg.

  1. zizitim írta...:

    jó lett! szempillafestéssel még nem próbálkoztál otthon?

  1. Bunny írta...:

    Lívia: Remélem sikerül :)
    Zizitim: Egyszer kíváncsiságból megcsináltattam kozmetikussal, de nekem egyáltalán nem volt szembetűnő a változás, sőt. Szerintem ez inkább a világosabb szempillájú embereknek érdekes.

  1. Aniko írta...:

    Jahj én úgy kipróbálnám házilag, de olyan nyuszi vagyok ehhez..:D félek hogy leégetem vagy valamit csinálok szegény kis szemöldökömmel! :D
    ezen felbuzdulva kitettem a vididet a blogom fb oldalára, hogy az olvasóim merítsenek ihletet és erőt belőle.:D
    remélem nem gond..:$

  1. Melantha írta...:

    ilyen alacson koncentrácijú festékkel nehezen tudsz ártani magadnak. de ha ennyire nem bízol magadban, kérd meg valamelyik barátnédet,meglepődnél,mennyien csinálják maguknak. fontos, hajfestékkel sose kisérletezz. ja, és a szempillafestést azért jobb szerintem profira hagyni.nekem még ő is néha belekeni lemosáskor a szemembe, és hát yayy:/

  1. Lívia írta...:

    na megcsináltam és nagyon jól sikerült:Dköszi még egyszer:)

  1. Márti ~ Wish írta...:

    "ha kozmetikus néz..." igen, néz, jelen. :)
    Egyébként tulajdonképpen jól csináltál mindent, annyi, hogy szerintem kár beáldozni erre egy ecsetet, meg lehet csinálni egy fogpiszkálóval is :) persze a hegyes felét letöröm és úgy, és minden vendéghez újat használok. A heti 1 festék viszont túl sok!! 3-4 hetente szabad csak használni, úgy ahogy hajat festeni se szabad gyakran, mert ebben is vannak káros anyagok.
    Csajok, az otthoni szempillafestésnek ne kezdjetek neki!!! Még én sem tudom megcsinálni magamnak, ehhez kell egy másik ember, mert nem tudod nyitott szemmel felvinni a festéket!

  1. Anonym írta...:

    Szia! A táblázatot be tudnád linkelni nekem, mert én nem találom a honlapon :S

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops