OOTD - Kötött mini ruha télre

Ez a mai bejegyzés különleges a számomra, több okból is. Az első, hogy nagyon rég nem írtam már nektek, ennek meg voltak az okai, de nem mentegetőzöm. A másik pedig az, hogy hála a mozgásnak, a body-balls-nak a testem elkezdett átalakulni. 

Hétről hétre azt kezdtem el észre venni, hogy hoppá, kezd bő lenni rám a nadrág, a szoknya és így tovább :) Teltebb lányként, mindig nagy vágyom volt egy testre simuló kötött ruha, ami követi az alakom vonalát, de hát sajnos mindegyikbe inkább néztem ki bálnának, mint csinosnak.  Ősszel még álmodozni sem mertem volna róla, most meg ő lesz a mai bejegyzés főszereplője. Így hát fogadjátok őt sok szeretettel :)



Ruha - Orsay
Cicanaci - Calzedonia 
Csizma - Leonardo
Fülbevaló - Bijou Brigitte

Ui.: Legyen ez a cikk minden olyan lánynak felhívás, aki nem érzi jól magát a bőrében, mert változtatni igen is lehet, csak hinni kell önmagunkban :) 

12 megjegyzés:

  1. Bikira írta...:

    nagyon jól nézek ki, csinos vagy :):)
    (roni)

  1. Bikira írta...:

    mármint nem én nézek ki jól, hanem te :D:D:D:D:D:D bocsi :)
    (roni)

  1. Missy írta...:

    Milyen csinos ;) :)

  1. Criollo írta...:

    úristen de jól nézel ki!:O:))) Én is el akarok menni már mozogni (zumbázni) de egyszerűen nem tudom, mikor van itt az a pillanat, hogy "Na akkor ma!!" főleg így vizsgaidőszak elé nézve:(

  1. Barbara Sipka írta...:

    De jó! Nagyon jól nézel ki:) Ez igazán inspiráló:) Főleg nekem aki a mai torna után itt tömi magát :DDD

  1. Nóra írta...:

    nagyon csinos a ruha és te is ^^

  1. Gutti írta...:

    nagyon szép ruha,és nagyon csini vagy benne.

    http://guttikasmink.blogspot.com/

  1. Makeupcakes írta...:

    Csinos vagy nagyon!

  1. Kriszti írta...:

    most már kezdem sajnálni, hogy ellinkeskedtem az órákat. :D Sebaj, majd jövőre... :)

  1. Zsófi írta...:

    jól nézel ki:)

  1. Csöpi írta...:

    Nagyon csinos vagy! Gratulálok! Én egyszerűen nem tudom rávenni magam ilyen jellegű mozgásra napi 9-10 óra meló után... pedig én is akarok ilyen alakot, ilyen ruciban!
    Légy nagyon büszke magadra!

  1. Bikira írta...:

    Én is imádom az ilyen kötött ruhákat. Nagyon jól áll és imádom a színét.:)
    (Andi)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops