OOTD - White Stripes

Ez a mai bejegyzés is egy outfit poszt. Nem tudom, de mostanában sokkal jobban szeretek ilyen jellegű bejegyzéseket készíteni. Sose tartottam túl izgalmasnak vagy nagyon egyedinek a stílusomat, így nem is igazán szerettem mutogatni. De valahogy, most valahogy mindig izgalommal tölt el, mikor a szekrény előtt állva, azon gondolkozom, hogy mi olyat vegyek az nap, amit nektek is meg tudok mutatni.  Ha már nagyon unjátok az ilyen jellegű dolgokat mindenképpen írjátok meg, de ha élvezitek és legyen még sok ilyen azt is :)

Így mai outfitem is picit érdekesebb, mert ez a kék-fehér csíkos mini ruhám, egy nyári darab. Imádtam magas talpú szandival mini sorttal/ leggingsel viselni a forró kánikulában. Így arra gondoltam, miért is ne vehetném fel garbóval és csizmával a hidegebb időben?!





Garbó - Orsay
Ruha - Butik
Leggins - Calzedonia
Csizma - Tozzi
Nyaklánc - Bijou Brigitte

Nektek hogy tetszik?

4 megjegyzés:

  1. Anita írta...:

    Véleményem szerint télen kimondottan nyári ruhát hordani épp olyan gáz, mint nyáron pl. UGG csizmát hordani.
    Ne értsd félre, nem kifejezetten a te outfit posztod ellen irányul a véleményem, nagy általánosságban mondom. Ha a ruha anyagából kifolyólag lenge pamut, vékony, áttetsző, mélyen dekoltált, az nálam nem megy el télen garbó-csizma kombóval. (Önmagában egy alkalmi ruha pl. szilveszterre az más kérdés.) Vannak szuper vastagabb anyagú vagy kötött ruhák (pulcsiruhák), szerintem télen nem kell minden áron ragaszkodni a nyári darabokhoz.

  1. Gutti írta...:

    jajj,nagyon csini vagy :D

    http://guttikasmink.blogspot.com

  1. Névtelen írta...:

    Nem kell ragaszkodni a nyári ruhákhoz, az igaz, de ha egy jó outfitet tudsz belőle összehozni, az szerintem nem gáz. Szerintem tök jól nézel ki! Én is szoktam nyári pl. bő pólókat úgy felvenni télen, hogy egy szűk, hosszú ujjút veszek alá.

  1. dyna írta...:

    Inkább Anitával értek egyet, én sem kedvelem a nyári ruhákat alakítsunk át télivé prodzsektet, ha az egy vékony kis pamut anyagból van. Picit vastagabb, szövetesebb jellegűt már simán el tudok képzelni, de azokat meg általában nem veszi fel az ember önmagában, szóval ez egy ördögi kör.

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops