Like my high heels - A tökéletes vörös rúzs

Pár héttel ezelőtt, lehetetlen küldetésnek néztem elébe, még pedig  megtalálni a tökéletes vörös rúzst, ami passzol az én élénk hajamhoz és az ára is legyen baráti. Böngészgetve a neten, rábukkantam a nagy catrice&essence leárazásokra és akkor ki is néztem magamnak egyet, de mint minden szerencse csomag elkönyveltem magamban, hogy na ebből nekem úgy sem fog jutni... De az égiek ma rám mosolyogtak és ott csücsült rám várva ez a drágaság :)

A csomagolása fekete műanyag klasszikus catrice dizájn, de meg kell mondjam elég olcsó hatást kelt. Az alján egy matrice jelzi, hogy milyen nevű és számú darabról van szó. Már meg figyeltem, hogy ezek csak iránymutatók, mert nem igazán tükrözik a belső tartalmát. Jól záródik, nem lötykölődik egymáson az alsó és a felső rész, így megkapja az utazás kompatibilis jelvényt.






A rúzs teljesen eltűnik a tartójába, ami dicséretes mert annál rosszabb nincs, mikor azon kell izgulni, melyik kupak visszatevésnél szelek ki belőle egy darabot. A színe igazi narancsos tűzvörös a melegebb árnyalatokból összekeverve. Jól állhat a hozzám hasonló vörös hajú lányoknak vagy a barnább bőrű, szeműeknek. 




Pigmentáltsága kiváló, már már olyan szépen siklik az ajkakon, mint egy MAC rúzs. Annyira precízen lehet vele bánni, hogy akár szájceruza nélkül is megállná tökéletesen a helyét.  Mivel elég pigmentált, egy vastagabb fedésű rúzsról beszélünk, így ne várjunk tőle 100%-s hidratáló hatást, én azért kentem alá egy réteg carmexet. 




Tartóssága közepes, egy evés-ivást félig bírt ki. Összességében imádom ezt a rúzst, úgy ahogy van, 600 Ft-ért meg aztán a hülyének is megéri nem, hogy nekem?! :D Azt javaslom aki még keresi a tökéletesét e tekintetbe, irány rossmann és csapjaton le rá!

  • Honnan? Rossman
  • Mennyiért? 600 HUF
  • Újravásárolnám? Naná!
Nektek hogy tetszik? Kedvenc vörös rúzsotok? Ui: Lesz vele smink nemsokára :)

8 megjegyzés:

  1. Barbara Sipka írta...:

    De jó!!Csak meglett a kis cuki :))

  1. Thündérke írta...:

    Baromira dögös *-*

  1. Poppy írta...:

    :( én is akarook!! :(

  1. Ritu írta...:

    úúúúúú, de szééép :) várom a sminket ;)

  1. Ancsurka írta...:

    Ez csudálatos! :) Nagyon szép a színe.
    Az én kedvencem Kate Moss kollekcióból a 11es.

  1. Eni írta...:

    Tetszik, de én nem mernék ilyet hordani.:(

  1. Babus írta...:

    Ezzel a rúzzsal szemeztem én is, nagyon szép :)

  1. Nóra írta...:

    wow,nagyon jól néz ki :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops