DIY - Brush Roll

Nagy szükségem volt már egy ilyen kitekerhető ecsettartóra, mert egyre több olyan alkalom van, hogy hordoznom kell a kis drágákat. Így arra gondoltam, hogy készítek egy egyedi darabot, de sajnos mindennemű varrótudás és varrógép nélkül nehézkes lett volna a projekt :D De van nekem egy barátnőm P. ő segített elkészíteni, vagyis ő kivitelezte a dolgot. 

Mert pöttyös az igazi :)







Ennek a videónak a segítségével készült el, az én ecsettartóm is, igazából tényleg nem egy nehéz művelet, szinte bárki megtudja csinálni :)


Remélem tetszett :)

4 megjegyzés:

  1. Kinga írta...:

    Ez szuper lett, nagyon tetszik, ügyik vagytok!
    Én is csináltam hasonlót, ha van kedved nézd meg:
    http://youcanbebeautiful.blogspot.com/2011/08/sajat-keszitesu-ecsettartom.html#more

  1. Viktória írta...:

    A tiéd sokkal jobb, mint, ami a videóban van! A másikban a csipke de gáz istenem, azt se látja, hol vannak az ecsetek, ennek mi értelme van? Mindegy, a tiéd nagyon cuki és nagyon hasznos is :)

  1. Fanni írta...:

    Én még tavaly karácsonyra varrtam magamnak ecsettartót, előtte vásároltam be a MUP-nál ecseteket, de az ott kapható ecsettartók nem tetszettek. (viszont a Brillbird-nél, ez egy körmös cég szombattól lehet kapni olyan ecsettartót, mint a Sigmáé, csak lilában, arra sztem beruházok)

  1. Zsanci írta...:

    Szia! Olyan kérdésem van, hogy pontos méreteket tudnál írni? Már rég óta szeretnék ilyet és most végképp eldöntöttem, hogy kell, mivel színházban fogok sminkelni, és folyamatosan mozgatni kell az ecseteket. Azért a kis köcsögömbe csak nem vihetem :) És a te ecsettartód nagyon tetszik! 1000szer jobb mint a videóban ami van. :)
    Köszi :)
    Pussz

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops