TREND 2012 - Szendvics füstös szem

Mai bejegyzésnek egy új trendet hoztam el nektek, ami egy tovább fejlesztett változata a klasszikus füstös szemnek. Nagyon megörültem mikor kezdett begyűrűzni a youtube gurukhoz is, mert valljuk be, szép-szép a füstös szem, de én már kezdtem unni. 

MAC 2012 

Miért hívják szendvics füstös szemnek? 
Erre a válasz egyszerű, mert a kiemelő világos színt eltolták a mozgó szemhéj közepére, két oldalán pedig maradt a sötét szín. Brilliáns megoldás, mert ezzel még jobban ki lehet emelni a tekintet. A színek kombinációja határtalan, csak a ti fantáziátokra van bízva, használhattok fekete-fehéret, komplementer színeket vagy szolid barna-arany kombinációt. 

Most nem készítettem ehhez külön sminket, mert úgy gondoltam majd a dögös valentinapi sminkbe fogom beleépíteni, de hoztam nektek néhány ötletet.





Hogy tetszik ez az új trend? Halottatok már róla?

3 megjegyzés:

  1. Kriszti írta...:

    Első ránézésre kicsit furi, de idővel tuti meg fogjuk szokni :)

  1. suzie írta...:

    Szerintem ez nem új keletű dolog, már korábbi MAC kollekciónál is előjött, azt hiszem a Hello Kittynél

  1. tényleg nem új, már több helyen láttam, de sokan furcsálták. én amúgy is a szem közepére (vagy egy kicsit inkább a szemzughoz közelebb) teszem a kiemelőszínt, mert belső szemzugom kb nincs is (vagyis nagyon pici), ha pedig mégis "odagyömöszölök" egy kis szemhéjpúdert, belemegy a szemembe és rettenetes érzés..

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops