6.nap Hello Kitty

Hello Kitty-t igazából sose szerettem nagyon, vagy legalábbis annyira nem, hogy bármi ilyen cuccot beszerezzek. De ma már tényleg mindenből lehet kapni egy rózsaszín macskával fémjelzett terméket. Tudtátok, hogy Hello Kitty egy rajzfilmhős aki a világbékét és a bálnák megmentését tűzte ki célul? :) Jaj igen és azt hiszem szombatonként reggel a mesematinéba lehet találni Hello Kitty-s mesét :) Ha már én nem igazán rendelkezem ilyen cuccokkal gondoltam összegyűjtök párat amit cukinak tartok.
Ébresztőóra

MAC és Hello Kitty közös munkája
A pasi is jöhet nem csak a boxer :D
Lady Gaga Kitty ruhája
Találtam azért bizarr beteg dolgokat a pink cicával:
Egy sokkoló
Pink Kitty Kalasnyikov
Kitty pipilde
Darth Vader is rájött, hogy csak Kittyvel együtt vezetheti a halál csillagot :D
Aki még nem jelentkezett a nyereményjátékra az itt megteheti! Álmodjatok szépeket :)

1 megjegyzés:

  1. Castia írta...:

    A sokkoló szerintem vicces. :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops