10 nap 10 kép tag - 1. nap

Sokk bloggerinánál láttam már ezt a tagget és nagyon szimpatikus, mert sokszor egy kép többet mond ezer szónál :)

A lista:

Day 1 -Facebookos profilképed

Day 2 -Egy 1 évvel ezelőtti kép rólad

Day 3 - Egy kép valakiről, akit szeretsz

Day 4 - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban

Day 5 -Egy kép, ami boldoggá tesz

Day 6 -Egy gyerekkori fotó rólad

Day 7 -Egy képen, ami vicces fejet vágsz

Day 8 -Egy kép rólad és a legjobb barátodról

Day 9 - Egy nyaralós képed

Day 10 -Egy mai kép rólad


1. nap facebookos kép
Ez a kép a gólyabálom előtt készült, legfőképpen a glitteres testfestés miatt. Mindig is kiszerettem volna próbálni egy ilyet. Végül ez lett belőle. nagyon tartós volt, de utána még egy hétig a csillámokat szedegettem magamról :)

2 megjegyzés:

  1. Óóó, én mindig azt hittem, hogy tetoválás! :D :D

  1. Bunny írta...:

    ááá én meg a tetoválás nem hiszem :) Nem bírom a fájdalmat, meg a bőröm se bírná az ekcéma miatt :S

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops