FOTD - Pin up chick

Szerettem volna ma valami nagyon egyszerű nappali sminket készíteni, ami nem folyik le rólam a nap folyamán, így esett a választásom a pin up stílusra. De vajon mit is rejt ez a kifejezés? A pin up lányok a 40s 50s évek dögös modelljei voltak, akiknek fotót, rajzait az ácsingózó férfiak  tűztek ki a falra. Innen jön a pin up kifejezés mert ez angolul azt jelenti hogy feltűzni.  Gyönyörű, szexis huncut lányok voltak tele élettel. Szerintem ez a stílus mindig jó választás, mert sosem megy ki a divatból és rendkívül nőies. A sminkjük meghatározói elemei a tökéletes porcelán bőr, ívelt vastag szemöldök, a cicás tusvonal és az erős vörös ajkak. Szerintem pedig, ha nappalra egy világos gyümölcsös rúzzsal kombinálod akkor is elég ütős lesz az összhatás. Ez a stílus sose ment/megy ki a divatból, mindig jelen volt a nők fegyvertárában. Ditas von Teese, Marilyn Manson exfelesége, a 21. század pin up stílus leghíresebb képviselője.

Az én sminkem:


Amiket használtam:
Igazából 4 dolgot használtam összvissz, alapozó szándékosan nincs, mert a meleg miatt már inkább nem használok:
  • Essence gel tus - fekete
  • Maxfactor false lash effect szempilaspirál
  • Bourjois natural lipstick - 02-s
  • Catrice enter wonderland szájfény - Alice's Hatter
Nektek bejön ez a stílus? Ti is lemondtok nyáron az alapozóról?

2 megjegyzés:

  1. Kriszti írta...:

    A cím alapján körmöket vártam :D
    Egyébként ilyen sima tusvonalas sminket én is szoktam csinálni, de legtöbbször csak szempillaspirál, szemceruza és kész is vagyok. Az alapozóról még nem tudok lemondani, szerencsére a Second Skin fixálóval bevált nyárra.

  1. Bunny írta...:

    Upsz tényleg, javítom :D Én most valahogy nem tudom magamon elviselni, zavar. De néha azért a kezembe kerül az experience :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops