Original Carmex SFP15 teszt

Mai tesztalanyom egy régi ismerős, a Carmex. Akik picit jártasabbak a szépségipar területén az tudja,  hogy ez a kis tubus minden profi sminkes csoda fegyvere. A legkicserepesedettebb szájat is gyönyörű puhává varázsolja, éppen ezért Anyukám el is nevezte csókosítónak :). Rengeteg jó kritikát olvastam már róla, de csak nem rég jutottam el, hogy kis is próbáljam :) Fél órán keresztül azon gondolkodtam a DM közepén, hogy tubusos vagy stiftes. Végül megláttam a stiftes csomagolásán az SPF 15 feliratot, ami pont kapóra is jött, hiszen a viharok ellenére, jön a nyár.


Csomagolás: A csomagolása engem egy moly írtóra vagy szúnyog riasztóra emlékeztet inkább, mint egy ajakápoló csodára. De igaz ami igaz, 100 közül is felismerem, a piros-sárga kis tubust.A tekerőkéjét én szeretem mert könnyen lehet vele ki-be tekerni.
Illat: Első szaglásra mentolos vaníliás, jónak nem mondanám, de kellemetlennek sem. Felkenést követően, pedig előtör belőle a kámfor és a mentol erős illata ami már tényleg büdös. De tartja a mondás a szépségért meg kell szenvedni :)
Állaga: Ez a stiftes fajta viaszos állagú de nem túl kemény se túl puha, pont jó
Hatása: Ahogy felkenjük a szánkra egyből elkezdi picit bizseregteti  és hűteni a szánkat, ami nagyon jó érzés, főleg 40 fokban nagyon jó lehet. Körülbelül egy 2 perc alatt elmúlik ez az érzés, teljesen beszívódik és pihe puha ápolt ajkakat kapunk.
Előtte

Utána
Ár: 990 ft-ért vettem a DM-ben az ajakápolók között. Szerintem kicsit borsos ár ezért a kis tubusért, de a hatása kárpótol mindenért.

Ennél a terméknél szerintem felesleges pontozni, mert úgy jó ahogy van, a 15-s fényvédő faktorral kombinálva, egyenesen MUST HAVE darab nyárára. De vigyázzatok lányok, mert könnyen függőséget okoz :)

Ti milyen ajakápolóval készültök a nyárra?


3 megjegyzés:

  1. Galatea írta...:

    szia!
    én mondjuk soha nem érzem cserepesnek az ajkaimat, de a rúzsok nehezen kenhetőek rajta és tapintása száraz, mint alapból az arcom..vagyis ritkán kell ajakápolót használnom és épp ezért nem tudom megérné e..

  1. Zsófi írta...:

    én is nagyon szeretem és nekem ez az egy tubus jó sokáig megvolt, pedig aztán napi többször is kentem vele a szám. nagyon jó. bár egyik blogon olvastam egy olcsóbb, kamillás termékről, ami elvileg még ennél is jobb, és patikákban kapható. talán a love the heels-en olvastam.

  1. Bunny írta...:

    SuieSonic: Nem feltétlen csak cserepes ajak regenerálására jó, hanem nagyon jó "rúzs alap" és mivel ebben fényvédő is van meggátolja,hogy leégjen a szád és hogy ráncosodjon. Szerintem mindenképpen hasznos kis termék :)
    2sofix: Remélem az enyém is jó sokáig ki fog tartani :) Mondasz valamit, emlékszem én is valahol, hogy táblázatba foglalva mutatott be néhány ajakápolót és a kamillás leverte a Carmexet.

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops