Szépség Morzsák - MAC sized to go collection

Szerintem, nincs olyan sminkbolond lány aki ne lenne oda ezért a márkáért. De be kell valljuk, sajnos ez nem a diák lányok pénztárcájához való...:(. Éppen ezért örültem meg, mikor megláttam, hogy MAC kihozott egy új állandó kollekciót, amiben mini szépségápolási termékek vannak. Ez miért is jó nekünk? Mert, ha eddig úgy gondoltad, hogy nem szeretnél kiadni ennyi pénzt egy termékre, előtesztelés nélkül, akkor most megteheted. Nem utolsó sorban mivel utazóméretűek, kevesebb helyet foglalnak majd a nyaralás során a bőröndben :) Minden termék 30 ml-s kiszerelésben lesz kapható. A kollekció tartalma:

Balról jobbra: Pro Make up remover, cleanse off oil/Tranquil,cleanse off oil huile, Fix+,Studio moisture cream, Strobe Cream, Green gel cleanser, Oil control lotion, Demi-wipes


3 megjegyzés:

  1. cs írta...:

    ez feldobta a napomat: D lesz mini fix+, el sem hiszem, nagyon örülök neki, azt mindig ki akartam próbálni: ))

    teenyweenyobsessions.blogspot.com

  1. Bunny írta...:

    Szerintem is tök jó lesz, majd 40 fokban csak előkapod és befújod vele az arcod :) Én még a vichy thermál vizét is nagyon szeretem erre a célra :)

  1. SophiEl írta...:

    Óóó mini Fix+ :O Nekem nagyba van meg, de ha lesz kicsi azt is megveszem, mert így mégis kényelmesebb.

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops