Szépség Morzsák - Essence újdonságok

Ha hónap eleje, akkor essence új limitált kollekció :). Egyből 2-t is a piacra dobtak, de sajnos szerény kis hazánkban valószínűleg csak egy lesz kapható.  A kettő kollekció neve: Ballerina backstage, 50's girls reloaded. Essence magyar facebook oldala szerint, csak a 50's girls reladoad-t lehet majd kapni. Akkor kezdjük is ezzel.

50's girls reloaded limited edition:
Ezzel a kollekcióval vissza akarnak repítenek minket az 50-sbe divatjába. Én nagyon szeretem ezt a korszakot, mert nagyon nőies és sikkes. Külön jó pont, hogy beleépítették a most divatos tengerész stílust. Nagyon szeretem kombinálni a tengerész kéket és a cseresznye pirosat. Ehhez hűen a csomagolás is kék-fehér csíkos piros írással és díszítéssel, no meg az elmaradhatatlan vasmacska. A kollekció legérdekesebb darabja szerintem a két rúzs lesz és külön pont, hogy a kétvégű pufi ecsetke vissza zárható tasakban van. A kollekció tartalma:


A kékek tetszenek belőle a legjobban, főleg a legalsó
Transparent mattító púder
Tudtátok, hogy a töltény hüvelyről mintázták a rúzsok tartóját?
Két végű pufi ecset, csini tartóba
Ballerina Backstage:
A csomagolása nagyon tetszik, de szerintem a szájfények és a körömlakkok kupakját jobban átgondolhatták volna. Fekete, krém színek és a lila jellemzi ezt a kollekciót, ami szintén beleillik 2011 trendjeibe. A szemhéjpúder és a pirosító hab állagban került a kis csomagolásba . Nekem ebből a legérdekesebb darab az a fekete körömlakk amiben valamilyen bronzos csík/fény/minta van. Még nagyon tetszik a hajpánt is. Egy baj van vele, hogy itthon nem lesz kapható. a kollekció De lássuk akkor a kollekció darabjait:

A jobb szélső körömlakk a kedvencem
Krémes szemhéjpúderek alul, felül pedig krémes pirosítók

Csipkemintás hajpánt
Csipkemintás tippes műköröm
Nektek melyik kollekció tetszik jobban? Abból mit vinnél haza ?:) Kérlek titeket, hogy szavazzatok a jobb oldalon lévő kérdőívemben, kiváncsi vagyok a véleményetekre!

14 megjegyzés:

  1. TheMakeupwoman írta...:

    A pufi ecsetet biztosan megveszem, a piros és a kék lakk is nagyon tetszik. Csak ne lenne annyi :(

  1. Jucii írta...:

    Az a fekete körömlakk álomszép,nagyon sajnálom,h itthon nem lesz :(

  1. balerinából az ecset, az egyik szemhéjpúder plusz a púder KELL! :D a balerinásból a krémpirosító és a barna szemfesték jó lenne. :(

  1. Biu írta...:

    Mattitó púdert és1 rúzst tuti veszek majd :3

  1. Névtelen írta...:

    woooooooooooooow állati klassz az essence!!!!!!

  1. Névtelen írta...:

    Belinkelnéd légyszi a magyar fb-s essence oldalt? Nem találom, hiába keresem jó ideje:)
    Köszi:))

  1. Bunny írta...:

    Itt a link:http://www.facebook.com/#!/pages/essence-hungary/106460099387410

  1. A (Anneke) írta...:

    A második jobban tetszik, tipikus, hogy pont ez nem lesz nálunk. :) De a kétvégű ecsetre lecsapok.

  1. Cat írta...:

    Az elsőből a körömlakkok, a másodikból a szemhéjpúderek és a pirosító. Aww, Essence-love.

    Ha van kedved, nézz be hozzám:

    http://delicious-makeup.blogspot.com/

  1. Névtelen írta...:

    Az 50's girls reloaded mikortól lesz kapható?

  1. Bunny írta...:

    Nyár végére ígérik, szerintem augusztus környékén:)

  1. Névtelen írta...:

    Én nagyon örülök, hogy a tengerészes jön be hozzánk, mert minden nyáron átmegyek kismatrózba :D mondjuk azért jobb lenne, ha már találkozhatnánk vele mondjuk júliusban... De tudok várni, még ha nehezemre esik is :D

  1. Tüncycyca írta...:

    a facebookon tegnapelőtt délután írták az essencesek,hogy a az 50's Girls Realoded sem lesz nálunk kapható nagyon sajnálom nekem mindkét kollekció bejön:)

  1. Bunny írta...:

    Sajnos olvastam, ki is posztoltam az én fb oldalamra :(

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops