Nagy szájfény teszt

Mai bejegyzésemben 3 szájfény fog versenyezni egymással. Megpróbáltam különböző ár kategóriából de hasonló színeket összeválogatni, hisz most nyáron nagy divat a rózsaszínes-barackos korallos szájfények. Akik ma a rajthoz állnak:

1. versenyző Miss Sporty Faboulus Gloss - Marbella szín

Csomagolás: Szokásos a márkához hű csomagolás, ami nekem nem igazán tetszik, inkább hasonlít egy gyerek szájfényhez, mint egy igényeshez Az ezüst csillagsor a tetejéről, mindig nagyon hamar lekopik én azt inkább kihagynám a koncepcióból.
Illata: Olyan az illata mint egy nagyon mű eper szirupnak amit a koktélokba szoktak keverni. Nekem már túl édes de lehet valaki pont ezt szereti.
Ecset: Hagyományos ferdén vágott ecsete van, egy baj van vele, hogy a benne található lehúzó, mindig rengeteg szájfényt szed le, ami miatt 6szor kellett ki be nyúlkálnom, hogy kifessen a nem túl nagy szám.
Pigmentáltság: Vizes hatást ígér, amit szerintem be is tart. Csillám, ami a tartóban látható, felvíve eltűnik. De inkább mondanám ajakfénynek mint szájfénynek. A színe nem igazán érvényesül a szín, inkább csak egy pirosas-rózsaszínes átlátszó fényt ad a szájnak
Tartósság: Mivel nem igazán ragadós, inkább vizes érzésű, ezért nem tartós egyáltalán. Sokszor kell frissíteni a nap folyamán.
Ára: Nem tudom pontosan, mert ajándékba volt egy adidas dedozor mellé, de nagyjából 5-600 ft.


Összegezve:
  • Csomagolás:2,5/5
  • Illata: 3/5
  • Ecset: 3/5
  • Pigmentáltság: 3/5
  • Tartósság: 2/5
2. Versenyző: Catrice Enter Wonderland szájfény - Alice's Hatter szín


Csomagolás: Nagyon tetszik a csomagolása, igényes és tetszenek rajta a lepkék is.
Illata: Az illata engem a régi krémtúróra emlékeztet, nagyon finom vaníliás krémes, hogy ha valaki esetleg nem evett volna még ilyet :)
Ecset: Nekem először fura volt, mert ilyen formájúval még nem találkoztam. Hosszabb és vékonyabb is mint egy átlag szájfény ecset. Kicsit görbített középen, ami nekem pont rá ül az ajkaimra ezért talán picit könnyebben fel lehet vinni vele a színt.
Pigmentáltság: Félve nyitottam ki, mert üvegen keresztül nagyon erős színe volt, de felkenve inkább egy narancsos nude fény. Ami még érdekes, hogy arany csillámok vannak benne, de szájon teljesen eltűnik és inkább egynemű lesz.
Tartósság: Ez a része lepett meg talán a legjobban, mert tartós, még egy pohár üccsi megivását is túl élte :) Jobban ragad mint a miss sporty.
Ár: Mivel kiárusítják így 299ft. Szerintem megéri!



Összegezve: 
  • Csomagolás: 5/5
  • Illat 4,5/5 (régi szép emlékek)
  • Ecset: 4/5
  • Pigmentáltság 3,55/5
  • Tartósság 4/5

A harmadik versenyző: Loreal Glam Shine Crystal Quarts-Strass szín


Csomagolás: Szokásos l'oreal csomagolás, ami szerintem szép és igényes is
Illat: Tipikus loreal szájfény illata van. Aki esetleg nem szagolt meg még ilyet, akkor azt tudnám mondani, hogy visszafogott-vanilíás virágos illata van.
Ecset: Nekem az összes szájfény közül, amit eddig kipróbáltam ez a kedvencem. Szív alakú ecsete van, amivel, könnyen gyorsan és precízen lehet bánni. Tükör nélkül is megy a szájfény felvitele
Pigmentáltság: Ennek majdnem ugyan olyan színe van, mint a kis flakonban. Sajnos a fotó nem ezt mutatja, de higgyetek nekem így van :) Világos eper színe van. Ez a szájfény inkább már a rúzsok fedéséhez hasonlít. Ennek van a három közül a legszebb fénye.
Tartósság: Ez ragad a három közül a legjobban, de hamarabb lejön, mint a catrice. 
Ár: 1990 ft, amin nagyon meglepődtem, mert ezek a szájfények régebben jóval többe kerültek.
Egy picivel sötétebb eper színű
 Összegezve:
  • Csomagolás: 5/5
  • Illat: 5/5
  • Ecset: 5/5
  • Pigmentáltság: 4,5/5
  • Tartósság: 4/5
És a bronzérmet kapja.......3/5 ponttal
Az  az ezüstérmet kapja.......4/5 ponttal
Aki tarolt és elvitte az aranyérmet.....4,5/5 ponttal

Nektek mi most a kedvenc szájfényetek, esetleg próbáltatok már ezekből a márkákból más színt is?

6 megjegyzés:

  1. Thündérke írta...:

    nekem most az essence sun club coral színű szájfénye a kedvencem :)

  1. TaylorK. írta...:

    az én ugyanilyen loreal szájfényemnek, csak más színű, na annak bor szaga van xD

  1. Biu írta...:

    Nekem pont ugyan ez a szájfényem van a Catrices, egyik nap vettem, nekem is nagyon bejön :).

  1. én két rossmannban is néztem de egyikben sem volt catrice leárazás.. :(

  1. Bunny írta...:

    TaylorK(: : Nekem rengeteg ilyen loreál szájfényem van de egyiknek se volt bor szaga, na majd megszagoltam jobban őket :D
    Biu: Én még vettem egy rózsaszínt is, az is nagyon szép színű, próbáld ki :)
    Hollywood dreams: Te merre laksz mert ha pesti vagy nézz be a Béke téri rossmanba :)

  1. Totty írta...:

    én most a Rimmel Sty and Glossy nak a 180-as eternal flirt szájfényért vagyok oda :):P

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops