Gyerekkorom kedvencei tag

Erre a kis aranyos játékra Kriszti hívott meg, nagyon örültem is neki, innen köszönöm is neki :) Pár napja gondolkodom ezen a cikken, mert hirtelen nem ugrott be semmi nagyon emlékezetes, de persze azért néhány dolgot összeszedtem! :) Nagyon örülnék neki, ha velem együtt ti is megosztanátok kedvenc retró ételeiteket és persze nassijaitokat :) Kommentelésre fel csajok, de egy blog bejegyzés linkjének is nagyon örülnék :)

Első ami eszembe jut az az általános iskolai menza. Szerintem nem telhet el gyerekkor az emblematikus kaják nélkül. Az egyetlen normális kaja, amit imádtunk az a milánói makaróni volt. Ennek volt elfogadható, sőt néha normális íze is :D Mondanom sem kell, ebből sosem járt repeta :D Továbbá még a megfejthetetlenül hatalmas piskóta kocka, csoki öntettel. Sose tudtam, hogyan csinálják ilyen hatalmasra, aki tudja megoszthatná :D

Soha nem nézett ki így, csak igazi menzásat nem találtam
Emlékeztek, már érzem is a számban az ízét :D
Dédimmel nyáron mindig hatalmas görögdinnyéket ettünk meg ketten. De nem normálisan, csak úgy magában, hanem kenyérrel.

Képzeljetek hozzá még egy jó vastag friss kenyeret :)
Cigirágó és a macis kávé és társai, ehhez azt hiszem nem kell semmit írnom :D
Crazy cherry - a legfinomabb és a legnagyobb bubit lehetett fújni vele!
Vadmálna a kedvenc volt akkor, na jó most már leszoktam az ilyen káros dolgokról :D
Kínai smack leves, imádtam, most már meg nem enném :D


Ízes bukta, a meghatározhatatlan vegyes piros gyümölcs ízzel
Madártej vanília pudinggal
Fasírt hagymás tört krumplival és tejfölös uborka salival
Melegszendvics mexikói szendvicskrémmel
Így most ennyi jutott eszembe, de ha valami nagyon kimaradt volna azt hiszem frissíteni fogom :)

7 megjegyzés:

  1. Ancsurka írta...:

    Olyan éhes lettem. Megint... :)Melegszendvics!!! Nem lehet vele betelni. Nekem is a mexikói a kedvencem. :))

  1. Barbara Sipka írta...:

    óóó tényleg melegszendvics :D

    http://barbyesworld.blogspot.com/2011/08/gyermekkorom-kedvencei.html

    itt vannak az én kedvenceim :)

  1. SophiEl írta...:

    Bundáskenyér? :) Rántotta? Húsleves? Nekem ezek jutottak még eszembe.

  1. SophiEl írta...:

    Meg az a rettenetes rossz rágó, amiben a lemosható tetoválás volt. :P

  1. Babus írta...:

    azt hittem már senkinél sem fogom látni a csokiöntetes piskótát, imáádtam :)

  1. Én is megkaptam a kérdést és most írogatom össze de csak holnap teszem közzé ez este emberkínzás kategória :)))
    Á, a bundáskenyeret elfelejtettem

  1. Zsófi írta...:

    Turbórágó! Amiben azok az autós papírkák voltak, még gyűjtöttem is őket :D

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops