Jessica Rabbit sminkje

Nagyon régóta szerettem volna már kipróbálni, hogy igazából hogyan is kell eltüntetni egy szemöldököt, majd újat rajzolni. Ehhez kerestem egy extrémebb sminket, mikor is ráakadtam Jessica Rabbitra, a dögös rajzfilm nyuszira.  


Magát a szemöldök eltüntetését, stiftes ragasztóval csináltam, ami miatt nagyon be voltam tojva :D 1 hétig tépelődtem rajta, hogy merjem e felkenni a ragasztót vagy sem. Tudjátok szeretem a szemöldököm, nem igazán akartam elveszíteni :D Első próbálkozásom kudarcba is fulladt, de legalább megnyugodott a lelkem, mert a ragasztó kijött, a szemöldököm épp maradt :D Másodjára már könnyebben ment, de persze így se tökéletes az eredmény ezt kérlek nézzétek el nekem :D. Maga a smink egy kicsit travisra sikeredett, de nekem tetszik :) Hiányzik a vörös hajzuhatag, no meg a szexi pillantás :)


Legközelebb jobban sikerül ígérem :)

14 megjegyzés:

  1. athina írta...:

    nekem tetszik :)
    sunflowermakeup.blogspot.com

  1. Thündérke írta...:

    Nem travis evvel a szájjal ! :) Tetszik ! :D

  1. Eme írta...:

    EEEEEEEEEz kész! Nagyon jó! =)))) Ha piros lenne a hajad akkor mintha a filmből léptél volna ki =)

  1. nagyon jó lett. :) amúgy a szemöldök eltüntetésével nekem nagy problémáim vannak rendszeresen, ugyanis sokakéhoz képest erős, már-már fekete szemöldököm van.. nekem ez nem fog összejönni. :/

  1. Blithe írta...:

    Nagyon jó lett :) !

  1. _Mia_ írta...:

    Szia!
    Tényleg nem lett rossz :) A szemöldököm meg én is félteném... Tényleg nem tépázza meg a ragacs? :O
    Remélem nem sértődsz meg érte, hogy más bloggerinát linkelek, de Promise Phan videóját láttad már erről?
    http://www.youtube.com/watch?v=JFynYQxjScA

  1. Bunny írta...:

    Hollywood-dreams:
    Nekem is sötét fekete a szemöldököm, de sikerült teljesen eltüntetnem, ahogy látjátok és nem photoshoppoltam ki :) Ha szeretnétek, csinálhatok róla egy bejegyzést, mert magyart igazából nem is találtam.

    Mia: De hogy baj :) Láttam ezt a videót, de ő egy átváltozó művész, sokkal tehetségesebb az ilyenekbe, nekem még bele kell jönnöm :) De lekopogom a szemöldökömnek semmi baja, pedig 1 órát bőven rajta volt a ragasztó. simán langyos vízzel le lehet mosni, pedig nem kimoshatót használtam.

  1. morphine írta...:

    _Mia_: én is pont rá gondoltam:)

  1. Névtelen írta...:

    Újat nem ujjat...wááá

  1. Bunny írta...:

    Köszi, hogy szóltál névtelen, ki is javítottam :)

  1. Névtelen írta...:

    Bocsi nem bunkóságból írtam, csak erre allergiás vagyok! :)

  1. Bikira írta...:

    Nagyon király lett szerintem.:D Úgyhogy csinálj még ilyeneket.;)
    (Andi)

  1. athina írta...:

    Díjat kaptál :)
    http://sunflowermakeup.blogspot.com/2011/08/dijat-kaptam.html

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops