Sleek I Divine Original Review

Mára egy Sleek paletta tesztjét hoztam el nektek, még pedig az Originálét. Szám szerint ez a második tőlük, az első a Storm volt. Alapvetően szeretem ezt a palettát, de majd meglátjátok miért vannak fenntartásaim.

Csomagolása a már megszokott klasszikus, fekete kompakt Sleek dizájn. Jól záródik, nem lötyög, a tetején pedig ott díszeleg a márka jelzés. Mikor ki nyitjuk a kecses dobozkát 12 színt, két végű szivacsos applikátort és egy tükröt találunk benne. Ez nagyon praktikus, hiszen ha sokat ingáztok ezt csak bedobjátok a táskátokba és már használhatjátok is.



Igazából nem is ezt a palettát szerettem volna, hanem a Bad Girl-t, mert ennek a színei valahogy kesze-kuszának, nem igazán kombinálhatónak tűntek. De amikor elkezdtem használni, rá kellett jönnöm, hogy igen is van ebben koncepció, még hozzá jól átgondolt. Készíthetünk belőle lágy romantikus, föld színekkel készült sminket, vagy akár egy igazi party királynő look-t. Pigmentáltságukra nincs panaszom, felkenve is olyanok, mint a palettában. Csak sajnos porzik, de nagyon is :(.


Alsó sor alap nélkül

Felső sor alap nélkül
Sminkelés közben több pereg le a szemem alá, mint amennyit felviszek. Emiatt maga a csomagolás is tiszta por, mikor ki nyitom. Túl lágy és selymes a textúrája, de emiatt olyan gyönyörű a fénye is. Ki érti ezt... :)Az applikátor az átlagosnál jobbnak mondható, de igazából én már nem nagyon szeretem őket, főleg mióta az Ecotools szemre való szettjét használom. A színek alapvetően tartósak, de sosem használom őket önmagukba, mindig teszek alájuk Paint Potot.

Összességében jó vételnek tartom, nagyon olcsón szépen pigmentált, jól kombinálható színeket kapunk. Az összes paletta közül, legelsőnek én ezt venném meg. Egyetlen szépséghibája van és az a porzás. De ennek ellenére én meg venném még egyszer.


Nektek van Sleek palettátok? Kedvenc?

2 megjegyzés:

  1. Még nem vásároltam , de ezek nagyon szép színek és az ára is tetszik.

  1. RetiD írta...:

    Original legfőképpen, utána az Au, a Bad Girl, Storm és az Oh So Special. Nem tudok választani, de komolyan. Ebből nekem 3 megvan már :-) De az arcpírjeit is imádom!

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops