Premier Outlet Haul

Akik követnek Facebook-on ők már tudják, hogy tegnap a Premier Outlet Centerbe jártam, Anyucival. Az esélytelenek nyugalmával indultunk neki, azt gondoltam nem fogunk találni semmi normálisat. Csizmát, átmeneti kabátot, aerobic cipőt és ruhát szerettem volna beszerezni. Nagy elhatározásra jutottam, elkezdek heti 3X rendszeresen mozogni. De a fő célom nem a fogyás vagy a fogyókúra, mert ha már ezt a szót ki mondom egyből, nagyon éhes leszek :) Inkább csinosabb, fittebb szeretnék lenni, és nem utolsó sorban egészségesebb :) Úgy néz ki, hogy Forum Shops Krisztivel, fogunk együtt eljárni mozogni :) Na de akkor nézzük is meg miket zsákmányoltam!

Broadway skót kockás ujján húzott kabát - 31450 Ft helyett 21990 Ft

Ilyen szép őszi színű :)

Marco Tozzi "csizmáskandúr"  bőrcsizma, belül vastag szőr béléssel  -  38990Ft helyett  26000 Ft

Szoknyával így fogom hordani felhajtva, felér a térdem fölé :)

Nike Women Steady VII aerobic cipő - 15990 Ft helyett 10990 Ft


Nike trikó - 6490 Ft helyett 4543 Ft

Nike trikó - 7990 Ft helyett 5593 Ft
Nike "slim" nadrág - 9990 Ft helyett 6993 Ft

10 megjegyzés:

  1. Kriszti írta...:

    Kíváncsi vagyok, hogy a kitartásunk is akkora lesz, mint a lelkesedésünk. :)

  1. Dia írta...:

    nagyon szép az a kabi meg a cipő is remélem megmutatod majd felvéve is:) viszont a topok azok megérik? úgy értem, hogy nem lett volna jó egy ezer ft-os pamut top vagy valami?remélem nem veszed kötözködésnek mert egyáltalán nem célpm, csak én sosem értettem, hogy miért jók azok a több ezres edzős felsők:D

  1. Bunny írta...:

    De hogy veszem annak :) Régebben én is így gondoltam, mint te, hogy tök felesleges ennyiért venni ilyen klasszik trikókat. De felpróbáltam őket, és annyira selymesek, kényelmesek, hogy beléjük szerettem :)

  1. Dia írta...:

    jah értelek. mondjuk azt aláírom hogy nagyon jó az anyaguk. de hát diákként még meg van kötve a kezem.:)
    egyébként mikor így eldöntöm, hogy na most nekiállok edzeni és beszerzem a hozzájuk való kiegészítőket akkor mindig tökjó érzéssel tölt el hogy van hozzá megfelelő ruhám pl. nem tudom mennyire érted mit akarok mondani:d a lényeg hogy sztem ennek is vannak pszichológiai okai. és befolyásolja azt is hogy mien kedvvel vágsz neki a mozgásnak. legalábbis az ilyen beatuy blogos lányokra sztem ez mindenképp igaz:D

  1. Bunny írta...:

    Huh engem is nagyon nagyon :D Meg az a sport cipő, annyira kényelmes, mintha felhőkön járkálnék :) Krisztivel nagyon lelkesek vagyunk, remélem azért ez sokáig kitart :D

  1. Zsófi írta...:

    A kabát isteni jó, nagyon tetszik! :)

  1. Bikira írta...:

    Húúú az a kabát.:O <3 Nagyon király. A fekete-szürke trikó is nagyon szuper.;) A csizma pedig nagyon szuper lesz télre.:) Mi is most a jövő héttől vágunk bele az edzésbe, hát reméljük mi is sokáig lelkesek leszünk.:D:D
    (Andi)

  1. Makeupcakes írta...:

    A kabát bejövős.

  1. Nóra írta...:

    hú,az a kabát álomszép,igazán különleges :)

  1. Petra világa írta...:

    Szia! Kitöltenéd ezt az Essence tag-et? :) http://petravilaga.blogspot.com/2011/10/essence-tag.html

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Sigma

Nézd be ide, biztos találsz majd kedvedre való akciót!

Blog Archive

Mystat

 
Makeupmania © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops